۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 84917295
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

سرانه فضای ورزشی سبزوار افزایش یافت

۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84917295
سرانه فضای ورزشی سبزوار افزایش یافت

سبزوار- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: با بهره‌برداری از ۱۰ هزار متر مربع فضای جدید در نیمه نخست امسال، سرانه فضای ورزشی این شهرستان به ۶۶ سانتی‌متر مربع افزایش یافته است.

حسین شهابی روز چهارشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در گفت و گو خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود افزایش چهار سانتی‌متری فضای ورزشی در سبزوار اما همچنان این میزان بیش از ۳۰ سانتی‌متر کمتر از سرانه کشوری است.

وی اظهار داشت: سه طرح ورزشی نیمه تمام در شهرستان سبزوار همچون مرحله دوم ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران، خانه جوان و سالن ورزشی شهر روداب وجود دارد که با بهره برداری از آنها، سرانه فضای ورزشی این شهرستان به طور چشمگیری افزایش می یابد.

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: یکی از طرحهای نیمه تمام شهر سبزوار خانه جوانان، واقع در مجموعه ورزشی شهید مظهری این شهر است که با ۷۰ درصد پیشرفت در حال تکمیل است.

شهابی با بیان اینکه خانه جوانان به تحرک، پویایی، نشاط و افزایش فعالیت جوانان در بخش های مختلف کمک می کند، افزود: .تکمیل این مکان نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار است.

۱۱ هزار ورزشکار در ۴۴ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha