حاتمی: هر تیمی اشتباه کند، تاوان می‌دهد/ روند شهرداری گرگان صعودی است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با توجه به تعداد تیم‌ها و شرایط لیگ، هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و اگر از سوی هر تیمی اشتباهی صورت بگیرد بدون شک تاوان آن را خواهد داد.

مهران حاتمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا،‌ اظهار کرد: شهرداریگرگان آرام آرام به شرایط خوب خود می‌رسد و به همان تیمی تبدیل خواهد شد که انتظارش را داریم. البته علی‌رغم مصدوم‌های برخی از بازیکنان، سایر نفرات با عملکرد خوب در خدمت تیم هستند و دیدار این هفته هم نشان داد چقدر نسبت به هفته گذشته تغییر کرده‌ایم. 

وی با اشاره به روند صعودی نماینده گرکان افزود: در هفته ششم لیگ برتر بسکتبال موفق شدیم تیم صنایع هرمزگان را با نتیجه ۸۵ بر ۵۶ شکست دهیم. در تعطیلاتی که برای پنجره جام‌جهانی است سایر بازیکنان هم خواهند رسید و ترکیب تیم کامل می‌شود.

او در مورد لیگ و رقابت‌های این فصل هم تاکید کرد: با توجه به کاهش تیم‌ها از ۱۶ به ۱۲ تیم طبیعی است که بازیکنان شاخص در تیم‌های مختلف پخش شده و کیفیت لیگ بالا برود. این لیگ می‌تواند پویا باشد و به عنوان یکی از بازوان اصلی تیم ملی به بسکتبال کشور کمک خواهد کرد. 

حاتمی در واکنش به مصدومیت محمد جشمیدی، گفت: جمشیدی مصدوم است اما به زودی به جمع نفرات تیم بازخواهد گشت. مساله خاصی نیست، من با همه بازیکنان خودم ارتباط خوبی دارم و سعی می‌کنم رفتاری توام با احترام و دوستانه را در تیم حاکم کنم،‌ بازیکنان هم تیم را متعلق به خود می‌بینند و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند. 

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مورد مدعیان قهرمانی در این لیگ هم تصریح کرد: همه تیم‌ها در قواره قهرمانی هستند، هیچ تیمی نمی‌تواند خودش را از سایرین جدا کند. همانطور که گفتم تعداد تیم‌ها از ۱۶ به ۱۲ کاهش یافته و اگر تیمی تعلل کند بدون شک تنبیه خواهد شد. در تیم شهرداری گرگان هم همین روال است و با تمام ظرفیتی که داریم، تلاش خواهیم کرد تا در لیگ و باشگاه‌های آسیا نماینده شایسته‌ای برای بسکتبال ایران باشیم. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha