۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۵۱
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84916005
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسکتبال شهرداری گرگان از تعطیلات یک ماهه لیگ برای افزایش هماهنگی تیم استفاده می‌کند
عکس آرشیوی است

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: وقفه یک ماهه لیگ برتر به‌دلیل حضور تیم ملی در رقابت‌های پنجره پنجم انتخابی قهرمانی جهان، فرصت خوبی برای تقویت تنها نماینده گلستان در این رقابت‌ها است.

مهران حاتمی سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این فرصت با برنامه‌ریزی انجام شده و تهیه برنامه تمرینی خاص به دنبال افزایش هماهنگی تیم هستیم.

وی یادآور شد: شهرداری گرگان دیرتر از بقیه تیم‌های لیگ برتری تمرین خود را آغاز کرد که تلاش می کنیم از فرصت تعطیلات پیش رو برای انجام تمرینات پرفشار استفاده کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به مصدومیت پری پتی و محمد جمشیدی، امیدواریم در پایان این تعطیلات شاهد بازگشت این بازیکنان کلیدی به تمرینات باشیم.

وی در خصوص بازی روز پنجشنبه در برابر ذوب‌آهن اصفهان گفت: بچه‌های تیم ما همیشه آماده بوده و خود را سرباز تیم می‌دانند و سعی و تلاش داشته برای این تیم بهترین بازی خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: هر چه در طول فصل جلوتر برویم، بازیکنان آماده‌تر خواهند شد که در مسابقه روز گذشته در برابر صنایع هرمزگان این هماهنگی بهتر بین بازیکنان، به خوبی مشهود و ملموس بود.

حاتمی اضافه کرد: البته هنور هم نیاز به زمان بیشتری داریم تا تیم بهتر جمع و جور شود.

وی افزود: از سوی دیگر مجموعه کادر فنی و پزشکی تیم تلاش دارند تا بازیکنان مصدوم به بهبودی کامل برسند زیرا روز پنجشنبه به عنوان آخرین و یکی از حساس‌ترین مسابقات قبل از تعطیلی را مقابل ذوب‌آهن اصفهان خواهیم داشت و بعد از آن فرصت داریم تا اشکالات و نقاط ضعف تیم را بررسی و برطرف کنیم.

وی در خصوص مسابقه روز گذشته در برابر صنایع هرمزگان اظهارداشت: تیم جوان و جنگنده صنایع هرمزگان تیم خوبی بود و در چند دقیقه نخست بازی، فشارهای آنان ما را به دفاع فشرده برده بود و در واقع این کار سبب شد تا بچه‌های ما برای دقایق اولیه بازی دچار شوک شوند، اما دفاع عالی تیم براساس آنچه کادر فنی از آنان خواسته بود، سبب شد تا حریف امتیازهای خوبی کسب نکند.

تیم بسکتبال مردان شهرداری گرگان که ۲ عنوان قهرمانی لیگ برتر را در ۲ فصل متوالی و اخیر این لیگ یدک می‌کشد و مدافع عنوان قهرمانی است، روز گذشته در هفته ششم از دور رفت مرحله مقدماتی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران با نتیجه ۸۵ بر ۵۶ حریفش تیم صنایع هرمزگان را شکست داد و با پنج بازی و کسب چهار برد و یک باخت و مجموع ۹ امتیاز در رده چهارم جدول ۱۴ تیمی لیگ امسال قرار دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha