۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۴
کد خبرنگار: 5284
کد خبر: 84915929
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بحران انرژی در آلمان فستیوال معروف شهر کلن را لغو کرد

تهران- ایرنا- مسئولان آلمان برگزار کننده فستیوال معروف شهر کلن اعلام کردند به خاطر بالا رفتن قیمت‌ سوخت و هزینه‌ها، قادر به برگزاری این رویداد نخواهند بود.

به گزارش خبرگزاری ایرنا به نقل از آناتولی، مسئولان آلمانی فستیوال آتش‌بازی معروف «چراغ‌های کلن» روز سه‌شنبه اعلام کردند این جشنواره به دلیل بحران انرژی در آلمان و اروپا در سال آینده برگزار نخواهد شد.

برگزارکنندگان در بیانیه ای اعلام کردند که نمایش سالانه آتش بازی موسیقی که قرار بود در ۱۵ جولای ۲۰۲۳ برگزار شود، به دلیل غیرممکن شدن مدیریت هزینه ها لغو شده است.

مسئولان آلمانی اعلام کردند نوسان قیمت‌ها به سختی قابل پیش بینی است و هزینه‌های مربوط به پرسنل و برگزاری جشن به شدت افزایش یافته است و با چنین شرایطی برگزاری این فستیوال تقریباً غیر ممکن است.

«چراغ های کلن» یکی از بزرگترین نمایش‌های آتش بازی در کشور آلمان است که هر ساله نزدیک به ۸۰۰هزار بازدید کننده را برای تماشای این منظره به سواحل رودخانه راین جذب می‌کند.

آلمان به دلیل جنگ روسیه و اوکراین که منجر به اختلال در عرضه نفت و گاز شد و قیمت انرژی را به بالاترین حد خود رساند، با بزرگترین بحران انرژی در تاریخ کشور خود مواجه شده است.

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha