۳۵۰۰ گردشگر سلامت در مشهد خدمات چشم پزشکی دریافت کردند

مشهد- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ گردشگر سلامت در نیمه اول امسال، از خدمات تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی در مراکز درمانی مشهد برخوردار شدند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد،  دکتر شاپور بدیعی روز سه شنبه در بازدید از بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء(ص) افزود: با توجه به اینکه بیمارستان فوق تخصصی خاتم الانبیا دارای تجهیزات لازم و استادان برجسته در رشته چشم پزشکی است، تلاش می‌شود که این مراجعان به بیمارستانهای دانشگاهی مراجعه کنند تا از خدمات با کیفیت برخوردار شوند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای خدمات‌رسانی به گردشگران سلامت ۱۱ تخت به ارزش یک میلیارد و صد میلیون تومان در بیمارستان تخصصی چشم خاتم‌الانبیاء مشهد به بهره برداری رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با حضور در بیمارستان فوق تخصصی چشم خاتم الانبیاء(ص) روند خدمات رسانی به بیماران به ویژه در حوزه گردشگری سلامت را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید مسائل مربوط به افزایش نیروی متخصص چشم پزشکی، فرآایندهای نظام پرداخت گردشگری و ثبت سامانه بررسی و پایش شد.

بیمارستان خاتم الانبیا (ص) مشهد زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بزرگترین و مجهزترین بیمارستان چشم پزشکی در شمال شرق کشور به شمار می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha