۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 84915841
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

الحوثی: ائتلاف متجاوز درصدد ادامه هرج و مرج در یمن است

تهران-ایرنا- رهبر انصارالله یمن در سخنانی هدف از حملات به اماکن دولتی یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی را تداوم هرج و مرج در این کشور اعلام کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، عبد الملک بدرالدین الحوثی در سخنانی در مراسم افتتاحیه کار مشترک میان نهادهای دولتی و اجزای جامعه یمن اظهار کرد: ائتلاف متجاوز با هدف قرار دادن ساختمان های دولتی می خواست کار دولت را مختل کند و آن را فلج کند تا هرج و مرج در کشور ادامه یابد.
وی افزود: در نتیجه هدف قرار دادن خصمانه نهادهای دولتی و عدم فعالیت این نهادها درپی حملات مشکلات عدیده‌ای برای ملت یمن به وجود آمد.
الحوثی تاکید کرد: در دوره هایی که بمباران هوایی کمتر است، حضور فشرده در نهادهای دولتی، جبران کمبود قبلی، حضور در جامعه و رسیدگی به مشکلات مردم ضروری است و اتکا به واردات از خارج یک مشکل جدی است، زیرا این یک اشتباه فاحش است و در سال‌های گذشته امنیت ملی کشور را به خطر می‌انداخت.
وی ادامه داد: مشکلاتی که آمریکا در اروپا و اوکراین ایجاد کرد عواقبی را در بعد اقتصادی به جا گذاشته است و باید به جنبه کشاورزی توجه کرد؛ چراکه ستون فقرات اقتصاد ملی است.
عربستان سعودی همراه با امارات، بحرین، سودان، مصر و کویت در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل به اصطلاح ائتلاف عربی تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما پس از گذشت تقریبا هفت سال از این تجاوز وحشیانه، سایر هم‌پیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha