روایت سایت قطری از آرزوی هواداران ایرانی در جام‌جهانی

تهران- ایرنا- سایت خبری استادالدوحه در گزارشی از انتظار هواداران تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از مرحله گروهی در جام‌جهانی قطر نوشت.

به گزارش ایرنا، سایت خبری استاد الدوحه قطر در گزارشی به بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در فاصله یک ماه مانده تا جام‌جهانی پرداخت.

در این گزارش آمده است: تیم ملی ایران در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به دنبال هویت یا بازیابی هویت خود است و در این راه، فدراسیون فوتبال ایران تنها دو ماه مانده به آغاز جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، سرمربی سابقش یعنی کارلوس کی‌روش را بازگرداند.

تیم ملی ایران پس از اولین حضور در جام‌جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، در قطر برای ششمین بار در تاریخ خود در جام‌جهانی حضور دارد.

روایت سایت قطری از آرزوی هواداران ایرانی در جام‌جهانی

تیم ایران در گروه دوم شامل انگلیس، آمریکا و ولز قرار گرفت که ایرانی‌ها رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را با مسابقه با انگلیس، ولز و سپس آمریکا آغاز می‌کنند.

تیم ایران می‌تواند در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر به دستاوردهای جدیدی دست پیدا کند و این دستاورد راهیابی به مرحله حذفی برای اولین بار است.

تیم ملی ایران مملو از بازیکنان ممتاز است و مردم ایران مشتاقانه منتظر حضور در ششمین دوره مسابقات هستند تا از مرحله گروهی از طریق تیم فعلی فراتر بروند.

این تیم ستارگانی مانند مهدی طارمی مهاجم پورتو، سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن ، علیرضا جهانبخش هافبک فاینورد دارد، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان با تجربه این تیم در پرسپولیس یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ ایران بازی می‌کند.

 کارلوس کی‌روش در محافل فوتبال ایران محبوبیت بالایی دارد و شاید همین موضوع باعث شده تا این مربی در فاصله کمتر از دو ماه به شروع جام‌جهانی به ایران بازگردد و هدایت تیم ایران در جام‌جهانی برعهده بگیرد.

این سومین حضور کی‌روش با ایران در جام‌جهانی است، او پیش از با تیم ملی پرتغال در جام‌جهانی ۲۰۱۰ حضور پیدا کرده بود تا در مجموع در بازی‌های قطر برای چهارمین بار به عنوان مربی در جام‌جهانی حاضر شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha