توفیق: شرایط بهتری نسبت به فصل قبل داریم/ جوانی و تجربه را باید با هم تلفیق کنیم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان حضور بازیکنان باتجربه در این تیم را نقطه قوت این فصل نماینده جنوبی لیگ برتر بسکتبال برشمرد و گفت: به دنبال آن هستیم با تلفیق قدرت جوانی و تجربه، تیمی قدرتمند را در ادامه لیگ داشته باشیم.

علی توفیق در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد چرا که با احترام به همه بازیکنانی که در این تیم حضور داشتند در این فصل توانستیم بازیکنان باتجربه‌ای از جمله سعید داورپناه، اصغر کاردوست، نوید رضایی‌فر و علی دورقی را به خدمت بگیریم که بی‌شک در ارتقای سطح کیفی تیم ما نقش به‌سزایی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط تیم ما به دنبال آن هستیم تا از توان حداکثری خود بهره برده و در این میان از بازیکنان باتجربه، نیروهای جوان و مهره‌های بومی به بهترین شکل ممکن استفاده خواهیم کرد. به دنبال آن هستیم تا با یک استراتژی مشخص و مدون روند صعودی خود را ادامه دهیم تا در ادامه لیگ نماینده شایسته‌ای برای ورزش این منطقه از کشور باشیم.  

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در واکنش به دیدار شب گذشته این تیم برابر رعد پدافند هوایی تهران گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم اما در برخی از زمان‌های این دیدار نوساناتی به وجود آمد که طبیعی است. وقتی روی بازیکنان جوان خود متمرکز می‌شدیم روند تیمی ما نسبت به زمانی که بازیکنان باتجربه در میدان بودند تغییر می‌کرد و این امر قابل درک است، باید شرایطی فراهم شود که تجربه و جوانی تیم با هم به خوبی تلفیق شود تا شرایط بهبود یابد.  

گفتنی است تیم پالایش نفت آبادان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر بسکتبال شب گذشته به مصاف رعد پدافند هوایی تهران رفت که این بازی با نتیجه ۷۷ بر ۶۵ به سود شاگردان علی توفیق به پایان رسید. تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در پایان هفته ششم لیگ برتر با ۹ امتیاز در رده ششم جای دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha