جباری: ۱۶۶ کلاس آموزشی با هدف پیشرفت مربیان فوتبال برگزار شده است

تهران- ایرنا- سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: برای پیشرفت مربیان تاکنون ۱۶۶ کلاس آموزشی برگزار شده که طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از کیفیت مطلوبی هم برخوردار بوده است.

به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال، غلامرضا جباری در مورد برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان اظهار کرد: در بخش آموزش این کمیته با برگزاری ۱۶۶ دوره آموزشی مختلف اعم از تربیت مدرس فوتبال و فوتسال، دوره‌های آموزش مربیگری A ، B ، C ، D فوتسال و فوتبال ساحلی و در بخش‌های بانوان و آقایان موفق شده به اهداف کمی تعیین شده دست یابد.

وی در ادامه بیان کرد: در خصوص کیفیت دوره‌های آموزشی نیز طبق ارزیابی‌های صورت گرفته از کیفیت مطلوب برخوردار بوده و توانسته کمک شایانی به این بخش از فوتبال کشور بکند.

سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص اقدامات صورت گرفته در کمیته جوانان گفت: در بخش جوانان نیز با قهرمانی تیم‌های زیر ۱۷ سال و زیر ۲۰ سال در مسابقات کافا و همچنین صعود مقتدرانه این تیم‌ها از مرحله مقدماتی آسیا و راهیابی به مرحله نهایی به اهداف شش ماه اول خود دست یافتیم، در بخش استعدادیابی نیز موفق شدیم با برگزاری اردوهای لازم نسبت به شناسایی استعدادهای برتر رده سنی زیر ۱۵ سال و تشکیل تیم این رده سنی اقدام کنیم. همچنین این کمیته برای اولین بار در آستانه کسب رتبه برنز گرسروتز AFC قرار گرفته که انشالله تلاش بر این است تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۲ به رتبه طلا دست یابیم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha