مرتضوی دارای سوابق اجرایی مثبت و تعامل خوب با مجلس است

تهران- ایرنا- نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی کار دارای سوابق اجرایی مناسب و دارای یک تعامل خوب با نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

شهباز حسن‌پور بیگلری در گفت و گو با خبرنگار حوزه پارلمانی ایرنا با اشاره به معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی دولت به مجلس گفت: مرتضوی دارای سوابق اجرایی بسیار خوبی است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: ما شاهد عملکرد مطلوب مرتضوی هم در سمت معاونت اجرایی رئیس جمهور و هم در وزارت کشور بوده‌ایم و او را گزینه مناسبی برای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می‌دانیم.

حسن‌پور بیگلری اظهار داشت: یکی از نقاط مثبت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعامل خوبی با نمایندگان مجلس است،معاون اجرایی رییس جمهور در دوره مدیریتی خود حتی از وزرا تعامل بیشتر و بهتری با نمایندگان مجلس داشت.

حسن‌پور بیگلری خاطرنشان کرد: یکی از جنبه‌های کاری مثبت آقای مرتضوی در جریان سفرهای استانی است که انصافاً بسیار پرتلاش در این حوزه حاضر و ظاهر شد.

وی افزود: فضای مجلس برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار مثبت است و به نظر من آقای مرتضوی خواهد توانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی باباحیدری، متولد ۱۳۴۰ از چهارمحال بختیاری سرپرست فعلی نهاد ریاست‌جمهوری است که در کارنامه خود سمت‌هایی مختلفی از بخشداری تا معاون اجرایی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را بر عهده داشته است.

وی ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، شهردار مشهد، استاندار خراسان جنوبی، بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیرکل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌ها، مدیرکل امور اداری و مالی سازمان زندان‌ها را عهده‌دار بوده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز شنبه (۲۳ مهرماه) در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha