رییس جمهور با معرفی مرتضوی گام مهمی در تحقق وعده عدالت و اشتغال برداشت

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار برای کسب رای اعتماد به مجلس در واقع گام مهمی در مسیر تحقق وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور در گسترش عدالت و ایجاد اشتغال در جامعه است.

احمد راستینه در گفت و گو با خبرنگار حوزه پارلمانی ایرنا با اشاره به معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار به مجلس گفت: معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار برای کسب رای اعتماد به مجلس در واقع گام مهمی در مسیر تحقق وعده‌های انتخاباتی رئیس جمهور در گسترش عدالت و ایجاد اشتغال در جامعه است.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی افزود: مرتضوی فردی توانمند و دارای مدیریتی اثربخش است که ما این توانمندی وی را به ویژه در سفرهای استانی مشاهده کردیم.

راستینه اظهار داشت: از سوی دیگر مرتضوی از توانایی خوبی برای ایجاد هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف برخوردار است و این توانمندی برای هم افزایی بین دستگاه‌ها باعث شده تا ظرفیت‌های دستگاه‌های مختلف نیز برای خدمت به مردم هماهنگ شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در جریان سفرهای استانی توان و ظرفیت مدیریتی مرتضوی را مشاهده کردیم و شاهد مدیریت اثربخش وی در این سفرها بودیم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از سوی دیگر سفرهای استانی باعث شد تا وزیر پیشنهادی کار با ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها در همه استان‌ها آشنا شود که این مسئله کمک قابل توجهی به وی در رفع مشکلات مردم در وزارت کار خواهد کرد.

راستینه اظهار داشت: رئیس جمهور با شناخت از نیازهای مردم و دغدغه‌های نمایندگان مجلس صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های آقای مرتضوی پاکدستی وی است و او به عنوان فردی پاکدست شناخته می‌شود.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha