مرتضوی با مشکلات ریز و درشت کشور آشناست/ فراکسیون انقلاب عصر امروز تصمیم گیری می‌کند

تهران- ایرنا- رییس کمیسیون انرژی مجلس در مورد بررسی صلاحیت و سوابق گزینه پیشنهادی وزارت کار گفت: : در جلسه صبح امروز جمع بندی در مورد صلاحیت و سوابق مرتضوی مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه بعداز ظهر رای گیری اعضای فراکسیون انقلاب در مورد ایشان انجام می شود.

فریدون حسنوند در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد بررسی صلاحیت و سوابق گزینه پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: مرتضوی در حوزه اجرایی از سطوح پایین، میانی تا رده بالا مسیر خود را به عنوان یک مدیر موفق موفقیت طی کرده است و می تواند گزینه مناسبی برای وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد.

رییس کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: وزیر پیشنهادی رفاه در تعامل با نمایندگان ، مردم و سایر قوا کارنامه بسیار مثبتی دارد که این موضوع می تواند به موفقیت وی در این وزراتخانه کمک کند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس، سلامت اقتصادی مرتضوی را مهمترین مولفه برای کسب رای اعتماد از مجلس عنوان کرد و گفت: وی در همه مسئولیت های اجرایی ،اداری ، سیاسی، مالی و اخلاقی از سلامت برخوردار است و این یک امتیاز بزرگ برای وی محسوب می شود که بتواند در حوزه کاری خود موفق عمل کند.

حسنوند با اشاره به مسئولیت اخیر مرتضوی در جایگاه معاونت اجرایی رییس جمهور ، اظهار داشت: وی در سفرهای استانی همراه با رییس جمهور و مسئول پیگیری مصوبات سفر بوده است از این جهت با مشکلات ریز و درشت کشور آشنایی دارد و می تواند با ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور تاثیر گذار باشد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی با اشاره به بلاتکلیفی وزرات تعاون گفت: با استعفای وزیر پیشین تعاون کابینه دولت سیزدهم ناقص و مدتی این وزراتخانه مهم بلاتصدی است و می تواند در حوزه بازنشستگان و اشتغال برای دولت و مردم چالش آفرین باشد بنابر این مجلس باید کمک کند تا کابینه دولت تکمیل شود.

وی با بیان اینکه مرتضوی گزینه مناسبی برای وزرات تعاون است، تصریح کرد: با توجه به سوابق و عملکرد مرتضوی و نگاه نمایندگان وی می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

رییس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه فراکسیون انقلاب با گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در جلسه صبح امروز جمع بندی در مورد صلاحیت و سوابق مرتضوی مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه بعداز ظهر رای گیری اعضای فراکسیون انقلاب در مورد ایشان انجام می شود.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha