۲۶ مهر ۱۴۰۱، ۰:۲۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84914973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الجزیره: مالزی یک فلسطینی را از اسارت موساد نجات داد

تهران- ایرنا- شبکه الجزیره قطر دوشنبه شب به نقل از منابعی گزارش داد، مقام‌های مالزی یک شهروند فلسطینی که توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی ربوده شده و در اسارت بود را آزاد کردند.

به گزارش ایرنا از الجزیره، منابعی به این شبکه گفتند مقام‌های مالزی یک فلسطینی اهل غزه را که موساد در کوالالامپور ربوده بود، آزاد کردند.

بر اساس این گزارش، موساد سپتامبر گذشته این فرد را که گفته می‌شود یک فعال فلسطینی است با کمک عوامل مالزیایی خود ربوده بود.

این گزارش می‌افزاید، سرویس اطلاعاتی مالزی توانست به مکان اختفای ربایندگان رفته و آنها را بازداشت و اسیر فلسطینی را آزاد کند.

این منابع افزودند که موساد این فعال فلسطینی را به خاطر ارتباط با گردان‌های القسام وابسته به جنبش جهاد السلامی فلسطین ربودند.

طبق این گزارش، عوامل مالزیایی موساد که در ربایش این فعال فلسطینی دست داشتند، توسط موساد در کشورهای اروپایی آموزش دیده بودند.

پیش تر نیز شبکه «الجزیره» در یک برنامه مستند تحت عنوان «ما خفی اعظم» از اقدامات رژیم صهیونیستی برای جاسوسی از فرماندهان مقاومت فلسطین پرده برداشت و اعلام کرد که سازمان موساد از طریق عملیات جذب دانشجویان عرب به ویژه فلسطینیان در ترکیه، درصدد جاسوسی از رهبران مقاومت مقیم استانبول بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha