بیانی: فتح‌الله‌زاده از خانواده استقلال است/ بهترین گزینه مدیرعامل شد

تهران-ایرنا- کاپیتان اسبق استقلال گفت: علی‌فتح‌الله‌زاده از خانواده استقلال است، او بهترین گزینه برای تیمی بود که در این سال‌ها لطمات زیادی از مدیریت خورده است. حالا باید او همان مدیری باشد که همه می‌شناسند و انتظار دارند.

«شاهین بیانی» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: تغییرات مدیریتی در استقلال باعث می‌شود به آینده امیدوار بود.

وی با بیان اینکه فتح‌الله‌زاده تمامی مشکلات را به خوبی می‌شناسد گفت: او باهوش است و کارنامه خوبی را در تمام سال های مدیریتش از خود بر جای گذاشته و می‌تواند در بازگشت دوباره تاثیرات مثبتی را بر این تیم بگذارد.

بیانی تصریح کرد: یکی از معضلات استقلال درآمدزایی است که مربوط به امروز و دیروز نیست، این مشکلات وجود داشته و خواهد داشت و مدیریت جدید کار سختی پیش رو خواهد داشت.

وی تاکید کرد: استقلال تا اینجای لیگ از نظر امتیازی عملکرد بدی نداشته است اما هنوز نتوانسته بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذارد که هواداران از پیروزی استقلال اطمینان داشته باشند.

بیانی: فتح‌الله‌زاده از خانواده استقلال است/ بهترین گزینه مدیرعامل شد

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان ایران را در اختیار دارد که باید بهتر و قدرتمند باشد، ریکاردو ساپنتیو باید بهتر از تیم خود شناخت داشته و تغییراتی را در ترکیب تیم به وجود آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha