حوادث جاده‌ای در نزدیکی مشهد ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

مشهد- ایرنا- مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر ۲ تصادف جاده‌ای جداگانه که روز دوشنبه در اطراف مشهد رخ داد، ۹ نفر مجروح و به بیمارستانهای این شهر منتقل شدند.

محمد علیشاهی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حادثه نخست تصادف خودروی سواری دوو با وانت تویوتا بود که صبح امروز در جاده قدیم مشهد به سمت بزرگراه باغچه رخ داد و بر اثر این حادثه پنج سرنشین این خودروها مصدوم شدند.

وی ادامه داد: پس از وقوع این حادثه ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دوم واژگونی خودروی پراید بود که حوالی ساعت ۱۷ امروز در بزرگراه آسیایی بعد از سه راه فردوسی مشهد رخ داد و این حادثه چهار مصدوم بر جای گذاشت.

علیشاهی افزود: برای امداد رسانی به این حوادث جاده ای، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام و مصدومان به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافتند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۶ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha