۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۹:۱۵
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 84914862
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازرس کل ایلام: روزمرگی از مهم ترین آفت های دستگاه های اجرایی است

ایلام - ایرنا - بازرس کل استان ایلام با تاکید بر اینکه مدیران نباید دچار روزمرگی شوند، گفت: سیاست سازمان بازرسی نظارت پیشگیرانه و کمک به مدیران برای جلب رضایت مردم و برخورد با کم کاری و ترک فعل مدیران است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی اصلانی کرچی روز دوشنبه در نشست شورای اداری دهلران اظهار داشت: مدیران همیشه باید در مقام پاسخگویی باشند، منابع و امکانات را مدیریت و دنبال راه حل جدید باشند و منابع و امکانات را بطور همزمان شناسایی کنند.

وی افزود: سیاست های سازمان بازرسی بر مبنای نظارت پیشگیرانه است ، به مدیران برای موفقیت در جهت کسب رضایت مردم کمک و با کم کاری مدیران و ترک فعل آنها برخورد می کنیم.

بازرس کل استان ایلام بحث تمرکز بر بازرسی های مسئله محور را یادآور و تاکید کرد: مدیران نباید دچار روزمرگی شده و برنامه داشته و از نظرات افراد صاحب نظر برای پیشبرد امور استفاده کنند ، مردم را در پیشبرد امور سهیم کنند ، مردمی سازی دولت و مشارکت آنها در امور را به جد مد نظر داشته باشند.

اصلانی افزود: این سازمان با کمک مردم و مردمی سازی بحث نظارت و بازرسی را انجام می دهد و نتایج خوبی نیز از این رویه دریافت کرده است.

وی نظارت الکترونیک بر دستگاه های اجرایی را از دیگر مباحث ذکر کرد و گفت: همه دستگاه ها باید عملکردها ، قوانین ، مقررات ، قراردادها و صورت وضعیت ها را در سامانه درج کنند و شفافیت مد نظر قرار دهند.

بازرس کل استان گفت: در کنار رویکرد نظارت پیشگیرانه و به هنگام و همین طور حمایت از مدیران پاکدست و انقلابی و با رویکرد برنامه ریزی مسئله محور رویکرد مبارزه با فساد در دستور کار قرار دارد .

اصلانی افزود: باید فرهنگ قانون مداری ، انتقاد پذیری و نظارت پذیری را تقویت کنیم ، چراکه این مهم در کاهش بروز فساد بسیار تأثیرگذار است. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha