استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم روز ملی روستا و عشایر تجلیل شد

یاسوج - ایرنا - دبیر شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت : تجلیل از استاندار این استان طی مراسم روز ملی روستا و عشایر که به صورت کشوری در تهران برگزار شد نشان از توجه جدی نماینده عالی دولت سیزدهم به عشایر زحمتکش و سلحشوردر یکسال گذشته دارد.

به گزارش ایرنا ، سید افضل حسینی روز دوشنبه با اعلام این مطلب به رسانه های استان اظهار داشت : در همایش ملی روز روستا و عشایر به پاس حمایت‌ و پیگیری‌های سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه از وی تقدیر به عمل آمد.

مهرماه امسال همایش ملی روز روستا و عشایر با حضور معاون پارلمانی و حقوقی رئیس جمهور در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار و از استاندار کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
به گفته حسینی استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بیمه روستائیان و عشایر جزو استان‌های برتر کشور است که به پاس حمایت‌ها و پیگیری‌های سید علی احمدزاده در راستای جذب بیمه روستائیان و عشایر در این همایش مورد تجلیل قرار گرفت.
اینک ۲۷ هزار خانوار کهگیلویه و بویراحمدی تحت پوشش بیمه روستائیان و عشایر هستند که از این جمعیت قریب به ۹۵۰ خانوار مستمری دریافت می‌کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha