وزیر پیشنهادی کار سوابق اجرایی خوبی دارد/مرتضوی رای اعتماد مجلس را کسب می کند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار خود را از رده های پایین مدیریتی در کشور شروع کرده و  با توجه به سوابق و عملکرد می تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

فرهاد طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بی شک یکی از مهمترین وزارتخانه های دولت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، این وزارتخانه حجم گسترده‌ای از فعالیت‌های مربوط به تولید اشتغال و رفاه را در جامعه برعهده دارد بنابراین فردی که می‌خواهد سکاندار این وزراتخانه باشد باید تجربیات خوبی در حوزه اجرایی و مدیریتی در کشور داشته باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: گزینه پیشنهادی رییس جمهور برای تصدی وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار خود را از رده های پایین مدیریتی در کشور شروع کرده و  با توجه به سوابق و عملکرد می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

نماینده مردم استهبان فارس تصریح کرد: مرتضوی گزینه مورد اعتماد رییس جمهور برای یکی از مهمترین وزراتخانه های کشور است و  نمایندگان هم برای ساماندهی این وزراتخانه با دولت  همکاری می کنند و به  ایشان رای مثبت می دهند.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی باباحیدری، متولد ۱۳۴۰ از چهارمحال بختیاری سرپرست فعلی نهاد ریاست‌جمهوری است که در کارنامه خود سمت‌هایی مختلفی از بخشداری تا معاون اجرایی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را بر عهده داشته است.

وی ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، شهردار مشهد، استاندار خراسان جنوبی، بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیرکل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌ها، مدیرکل امور اداری و مالی سازمان زندان‌ها را عهده‌دار بوده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز شنبه (۲۳ مهرماه) در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha