۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84914464
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

نخبگان برای توسعه گلستان به دولت کمک کنند

گنبدکاووس - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از نخبگان بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواست با همراهی هم برای توسعه استان به دولت کمک کنند.

به گزارش ایرنا، سیدعلی مهاجر روز دوشنبه در نشست با فعالان اجتماعی، فرهنگی و سیاسی گنبدکاووس، حضور نخبگان و دانشگاهیان در کنار دولتمردان و تشکیل اتاق‌های فکر را لازمه بهبود شرایط جامعه دانست و از نخبگان گنبدی خواست به مسوولان برای حل مشکلات اعتماد کنند.

وی با اشاره به ظرفیت خوب بازار کشورهای همسایه برای افزایش تبادلات و رونق اقتصادی، گفت: ارتقای روابط در بخش‌های مختلف با کشورهای همسایه مانند ترکمنستان و قزاقستان و عضویت رسمی ایران در سازمان همکاری‌های بین‌المللی شانگ‌های گره‌های اقتصادی کشور را باز می‌کند.

معاون سیاسی استاندار گلستان افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در اوج قله موفقیت‌ها قرار دارد و دستاوردهای جوانان غیور و غیرتمند ایرانی در عرصه‌های مختلف محصول توکل و توسل آنان به خداوند است.

مهاجر بیان کرد: دشمن خواستار تقویت بی‌اعتمادی در میان مردم و مسوولان است و مدیران دولت سیزدهم با روحیه انقلابی و توکل به خداوند برای حل مشکلات تلاش دارد و استان گلستان هم با همت استاندار و سایر مدیران جهادی به کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.

وی افزود: در نتیجه دستاوردهای سفر اسفندماه سال گذشته رییس جمهور به گلستان، مشکلات قطعی آب و برق این استان به حداقل رسیده و تلاش‌ برای بهبود وضعیت آبی استان ادامه دارد.

انجام ۷۳ درصد انتصابات مدیران در گلستان 

معاون سیاسی استاندار گلستان گفت: ۷۳ درصد انتصابات در سطح مدیران ستادی و مدیران کل در استان انجام شد و در بخش مدیران شهرستانی هم در دستورکار است.

مهاجر با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور، گفت:‌ گلستان با مدیریت خوب صورت گرفته جزو ۲ استانی در کشور بود که حادثه سنگین نداشت و لازم است با تقویت هیات‌های اندیشه‌ورز برای مقابله با توطئه‌های دشمنان از طریق ابزار فضای مجازی با هدف تخریب ذهنیت جوانان و نوجوانان، تلاش کرد.

فرماندار گنبدکاووس هم در این نشست خواستار ریشه‌یابی مشکلات پیش آمده در کشور شد و گفت: کارهایی در این رابطه به صورت میدانی در شهرستان آغاز و نشست‌های متعدد با حوزه آموزش و پرورش و هیات‌های اندیشه‌ور تشکیل شده است.

مهدی دهرویه افزود: حل مشکلات حوزه‌های مختلف، افزایش میانگین درآمد مردم و رسیدن به جایگاه واقعی گلستان از مهمترین برنامه‌های راهبردی استان است و با دستور استاندار گلستان تمرکز بیشتر فعالیت‌ها در شهرستان در حوزه آب بندان‌ها، راه اندازی مراکز ماده ۱۶ (مرکز دولتی نگهداری و درمان معتادان متجاهر)، مبارزه با مفاسد و رشد هشت درصدی است.

به گزارش ایرنا، شماری از افراد حاضر در نشست امروز به نمایندگی از نخبگان گنبدکاووس مطالبی را مطرح کردند که از جمله آن بازسازی ساختار فرهنگی کشور، حاکمیت تفکر انقلابی در نهادهای فرهنگی، توجه جدی به تحکیم کانون خانواده با ارائه برنامه‌های راهبردی، تشکیل کمیته رسانه‌ای ذیل شورای تامین استان و شهرستان، تشکیل جبهه امیدآفرینی در استان، ایجاد تشکل‌های پویا برای ارتقای بینش سیاسی جوانان و نوجوانان و رسیدگی به نقص‌های موجود در کادر اداری شهرستان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha