وزیر پیشنهادی کار جهادی و تحول‌گراست/ چالش‌های وزارت رفاه حل خواهد شد

تهران- ایرنا- دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، مرتضوی را مدیری جهادی و تحول‌گرا خواند که مشکلات و چالش‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی را حل خواهد کرد.

سید ناصر حسینی پور در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صولت مرتضویی فردی توانمند، متعهد و دیندار است تمام عرصه‌های حاکمیت و حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی را تجربه کرده است.

 دبیر کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مرتضویی را فردی موفق در حوزه اجرایی عنوان کرد و گفت: وی در جایگاه معاون اجرایی رییس جمهور به خوبی عمل کرده است و با کسب رای اعتماد از مجلس به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزیر جهادی و تحول‌گرا برای دولت مردمی آیت الله رییسی خواهد بود که می تواند مشکلات و چالش های حوزه کاری خود را به درستی مدیریت کند.

نماینده مردم گچساران وزرات تعاون کار و رفاه اجتماعی را یکی از مهمترین وزراتخانه های کشور عنوان کرد و بیان داشت: این وزراتخانه با همه اقشار جامعه سرو کار دارد و با توجه به مشکلات در حوزه اشتغال و معیشت امیدواریم که مرتضویی بتوان همچون گذشته در این حوزه موفق عمل کند.

حسینی پور تصریح کرد: با توجه به سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ایشان می تواند رای اعتماد نمایندگان را کسب کند.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی باباحیدری، متولد ۱۳۴۰ از چهارمحال بختیاری سرپرست فعلی نهاد ریاست‌جمهوری است که در کارنامه خود سمت‌هایی مختلفی از بخشداری تا معاون اجرایی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را بر عهده داشته است.

وی ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، شهردار مشهد، استاندار خراسان جنوبی، بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیرکل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌ها، مدیرکل امور اداری و مالی سازمان زندان‌ها را عهده‌دار بوده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز شنبه (۲۳ مهرماه) در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha