۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۳۴
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84914339
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاج در مالزی چه می‌کند؟/ از دیدار با اینفانتینو تا جلسه با قطری‌ها

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون فوتبال در دیدار با جیانی اینفانتینو درباره کمک‌های این نهاد و AFC به فوتبال ایران گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایرنا، مهدی تاج این روزها برای حضور جلسه کمیته اجرایی AFCدر مالزی حضور دارد، جلسه‌ای که صبح امروز دوشنبه با حضور با حضور مسئولین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار شد.

در  این جلسه تاج رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC در خصوص رقابت‌های فوتسال و فوتبال ساحلی و همچنین مسابقاتی که به میزبانی کویت برگزار شد گزارشی ارائه کرد و در ادامه درباره واگذاری منطقه‌ای مسابقات آسیا به نکاتی اشاره کرد.

در ادامه این نشست در خصوص کمیته فنی کنفدراسیون، مسائل ضد دوپینگ و مصوبات آن، حضور داوران آسیا و چگونگی انتخاب آنها در جام جهانی بحث و تبادل شد.

برگزاری جلسه تاج با اینفانتینو

تاج در مالزی چه می‌کند؟/ از دیدار با اینفانتینو تا جلسه با قطری‌ها

همچنین جلسه مشترک مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران با جیوانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور برگزار شد.

در این نشست درباره مسائلی همچون کمک‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون فوتبال ایران بحث و تبادل نظر شد.

همچنین مهدی تاج در نشست جداگانه‌ای با ماتیاس گرافستروم، معاون دبیرکل فیفا نیز گفت‌وگو کرد.

تداوم همکاری فدراسیون فوتبال ایران و قطر

علاوه بر مسئولان فیفا، تاج در سفر به مالزی دیداری هم با رئیس فدراسیون فوتبال قطر داشت.

نشست مشترک مهدی تاج،رئیس فدراسیون فوتبال و شیخ حمد بن خلیفه،رئیس فدراسیون‌ فوتبال قطر امروز در مالزی برگزار شد.

تاج در مالزی چه می‌کند؟/ از دیدار با اینفانتینو تا جلسه با قطری‌ها

تداوم همکاری میان دو فدراسیون و مفاد تفاهم‌نامه امضا شده بین طرفین در سال‌های گذشته درباره برپایی اردوهای مختلف و همچنین ادامه بهره‌مندی از ظرفیت‌های مشترک از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در این نشست همچنین،شیخ حمد درباره آخرین وضعیت قطر در آستانه برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی ارائه داد و بر همکاری فدراسیون فوتبال قطر با تیم ملی ایران در موعد برگزاری این رقابت‌ها تاکید کرد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha