وزیر پیشنهادی کار تجربیات مدیریتی ارزشمندی دارد/مرتضوی رای اعتماد مجلس را کسب می‌کند

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد گزینه پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: مرتضوی تجربیات مدیریتی ارزشمندی در زمینه اجرایی دارد و می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در مورد عملکرد و سوابق گزینه پیشنهادی تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با توجه به تعامل و ارتباطات خوبی که صولت مرتضویی با نمایندگان و مجلس دارد، وی گزینه خوبی برای تصدی وزراتخانه عریض و طویل کار و رفاه اجتماعی است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: سوابق اجرایی و مدیریتی مرتضوی موجب شده است که بتواند اعتماد نمایندگان برای تصدی کرسی این وزارتخانه را جلب کند.

به گزارش ایرنا، سید صولت مرتضوی باباحیدری، متولد ۱۳۴۰ از چهارمحال بختیاری سرپرست فعلی نهاد ریاست‌جمهوری که در کارنامه خود سمت‌هایی مختلفی از بخشداری تا معاون اجرایی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را بر عهده داشته است.

وی همچنین ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، شهردار مشهد، استاندار خراسان جنوبی، بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیرکل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌ها، مدیرکل امور اداری و مالی سازمان زندان‌ها را عهده‌دار بوده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور روز شنبه (۲۳ مهرماه) در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha