۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۸
کد خبر: 84914304
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر بسکتبال؛ برد یک‌طرفه شهرداری گرگان در هفته ششم

تهران- ایرنا- تیم شهرداری گرگان هفته ششم لیگ برتر بسکتبال را با برد پشت سر گذاشت.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، هفته ششم لیگ برتر بسکتبال کشور امروز در شهرهای مختلف برگزار شد که طی آن تیم شهرداری گرگان یکی از مدعیان قهرمانی از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف صنایع هرمزگان رده یازدهمی رفت.

در این دیدار یک‌طرفه شاگردان مهران حاتمی کوارتر اول را با نتیجه ۲۷ بر ۴ به سود خود خاتمه دادند. کوارتر دوم این دیدار نیز با برتری شهرداری گرگان همراه بود و آنها ۲۵ بر ۱۸ به رختکن رفتند تا بازی ۵۲ بر ۲۲ به سود نماینده گرگان باشد.

در کوارتر سوم باز هم شاگردان حاتمی بودند که قدرت خود را به حریف جنوبی دیکته کردند اما در ادامه تلاش بازیکنان صنایع هرمزگان کافی بود تا فاصله امتیازی کاهش یافته و در پایان با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ برنده این کوارتر باشند. در کوارتر چهارم نیز تیم هرمزگانی نتوانست نتیجه را برگرداند تا در پایان هم بازی در نهایت با برتری ۸۵ بر ۵۶ به سود شهرداری گرگان خاتمه یابد.

در سایر دیدارهای امروز، تیم صدرنشین مهرام تهران از ساعت ۱۶ به مصاف میهمان خود آویژه صنعت پارسا مشهد رفته و صنعت مس رفسنجان در خانه رو در روی تیم رده دومی کاله مازندران قرار گرفته و ذوب‌آهن اصفهان در خانه پذیرای نبوغ اراک است.

دیدار رعد پدافند هوایی با پالایش نفت آبادان هم از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز می‌شود، این دیدار در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود. همچنین جدال ‌تیم‌های توفارقان آذرشهر و صنعت مس کرمان هم در همین ساعت برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha