۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴
کد خبر: 84914293
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۳۷۲ دانش آموز اتباع در مدارس دلیجان پذیرفته شدند

خمین - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: ۳۷۲ دانش آموز اتباع در سال تحصیلی جدید در دوره‌های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم مدارس این شهرستان پذیرفته شدند.

«رسول شعبانی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: هم اکنون یک هزار و ۶۷۰ دانش آموز اتباع در مدارس آموزش و پرورش شهرستان دلیجان به تحصیل اشتغال دارند.

وی ادامه داد: با توجه به ورود اتباع کشور افغانستان به شهرستان دلیجان و تکمیل بودن ظرفیت مدارس این شهرستان، ۲ مدرسه ثابت شیفت عصر ویژه اتباع به مجموع مدارس این شهرستان در سال جاری افزوده و ۲۷۰ دانش آموزان در این مدارس به تحصیل اشتغال دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: ۱۸۰ دانش آموز افغانستانی میان پایه(از دوم ابتدایی به بالا) سال گذشته در مدارس شهرستان دلیجان پذیرفته شدند و پس از تعیین سطح در مدارس این شهرستان به تحصیل اشتغال دارند.

شعبانی خاطرنشان کرد: ۷۸۵ دانش‌آموز از مجموع دانش آموزان اتباع شهرستان دلیجان دختر و ۷۸۷ نفر دانش آموزان پسر هستند که در دوره ابتدایی، متوسط اول و دوم، فنی و حرفه ای و کار و دانش این شهرستان تحصیل می‌کنند.

وی ادامه داد: یک هزار و ۱۰۰ دانش آموزان اتباع دلیجان در دوره ابتدایی، ۱۹۶ دانش‌آموز در دوره متوسطه اول و ۴۱ دانش‌آموز در دوره متوسطه دوم به تحصیل اشتغال دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: ۶۲ دانش آموز اتباع دلیجان نیز در متوسطه دوم هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و ۱۲۷ دانش‌آموز در هنرستان‌های کار و دانش این شهرستان تحصیل می‌کنند.

شعبانی خاطرنشان کرد: دانش آموزان اتباع در مدارس و کلاس‌های شهرستان دلیجان در کنار دانش آموزان ایرانی حضور دارند و از تمامی امکانات، ظرفیت‌ها و معلمان آموزش و پرورش این شهرستان استفاده می‌کنند.

  ۲۲۷ هزار دانش آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha