۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷
کد خبر: 84914256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قطر میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شد

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۷
کد خبر: 84914256
قطر میزبان جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا شد

تهران- ایرنا- کنفدراسیون فوتبال آسیا، قطر را به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ انتخاب کرد و ضمن آنکه ایران نیز از نامزدی میزبانی جام ملت‌های سال ۲۰۲۷ انصراف داد.

به گزارش ایرنا، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز دوشنبه، قطر را به عنوان میزبان جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ تایید کرد. 

شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در یازدهمین جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص گفت: از طرف کنفدراسیون فوتبال آسیا و خانواده فوتبال آسیا می‌خواهم به فدراسیون فوتبال قطر به خاطر اعطای حق میزبانی دوره ۲۰۲۳ جام ملت‌های آسیا تبریک بگویم. ما همچنین باید از فدراسیون فوتبال اندونزی و فدراسیون فوتبال کره به خاطر بیان اهداف خود برای برگزاری این مسابقات تشکر کنیم.

جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قرار است در خرداد ۱۴۰۲ برگزار شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین از انصراف ایران، استرالیا و ازبکستان از نامزدی میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ خبر داد و اعلام کرد عربستان و هند ۲ گزینه نهایی میزبانی این مسابقات هستند. کشور ایران روز ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر - چهار روز قبل) به صورت رسمی از میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ انصراف داده بود و این در شرایطی است که فدراسیون فوتبال ایران هیچ خبری در این ارتباط منتشر نکرده است.

هند و عربستان سعودی نیز در فهرست نهایی میزبانی برای بازی‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ قرار گرفتند. 

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha