۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84914208
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از چهار هزار مورد بازرسی طرح طاها در کردستان انجام شد

سنندج- ایرنا- مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در اجرای طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد) چهار هزار و ۱۳ مورد بازرسی از مراکز عرضه و توزیع کالا در استان انجام شد.

ژیلا یزدانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست سال جاری علاوه بر تعداد بازرسی های انجام شده، ۴۵ مورد آزمون طرح طاها هم انجام شده است.

وی از انجام ۳۱۳ مورد گشت مشترک طی این مدت از سطح بازار استان خبر داد و افزود: ۷۴۰ مورد هم بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی، آزمایشگاهی؛   آسانسور و شهربازی هم در نیمه نخست سال جاری صورت گرفته است.

مدیرکل استاندارد کردستان با اشاره به اینکه در این مدت تعداد نمونه آزمون واحدهای تولیدی، شاهد، درخواستی و تملیکی ۶۵۳ مورد بوده است، ادامه داد: ۳۱ مورد بازرسی هم از آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی هم توسط کارشناسان این اداره کل انجام شد.

یزدانی به تعداد پروانه کاربرد علامت استاندارد اشاره کرد و اظهار داشت: در نیمه نخست سال جاری ۲۵ مورد پروانه اجباری و تشویقی صادر، ۸۳ مورد پروانه تمدید و ۴۹ پروانه هم ابطال شد.

وی یادآور شد: در این مدت ۲۳۴ مورد آزمون اوزان سنگین، ۲ هزار و ۴۶۱ مورد آزمون اوزان سبک و ۵۱۸ مورد آزمون نازل های سوخت مایع در استان انجام شده است.

در حال حاضر ۳۶۸ واحد تولیدی فعال در استان کردستان زیر پوشش استاندارد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha