۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۰:۳۵
کد خبر: 84914014
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لوشامپیونه؛ امباپه ساخت، نیمار تمام کرد

۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۰:۳۵
کد خبر: 84914014
لوشامپیونه؛ امباپه ساخت، نیمار تمام کرد

تهران- ایرنا- آخرین بازی از هفته یازدهم لیگ یک فرانسه (لوشامپیونه) در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با جدال دو تیم مدعی پاری‌سن ژرمن و مارسی به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، در این دیدار که یکشنبه‌شب و از ساعت ۲۲:۱۵ آغاز شد پاری‌سن ژرمن در خانه پذیرای مارسی بود. میزبان در صورت برتری در این دیدار جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت می‌کرد و برای همین آنها از همان ابتدا با تفکرات هجومی و برد به زمین آمدند. 

امباپه که با ۷ گل زده بهترین گلزن تقابل دو تیم بود در دقیقه ۴۵ این بازی در نقش سازنده ظاهر شد تا نیمار میزبان را پیش بیاندازد، از سویی دیگر مارسی نیز در صورت برتری در این بازی خود را در جمع سه تیم بالای جدول می‌دید و حریف آسانی در این بازی نبود. 

جدال دو تیم در نیمه اول با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید تا دو تیم شانس خود را در نیمه دوم امتحان کنند. 

در شرایطی که مارسی در ۴۵ دقیقه دوم به دنبال جبران نتیجه بود در دقیقه ۷۲ ساموئل ژیگو با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد تا این تیم دقایق باقی مانده را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

جدال حساس دو تیم در نهایت با همان تک‌گل نیمار به پایان رسید تا پاری‌سن ژرمن با ۲۹ امتیاز همچنان صدرنشین لیگ فرانسه باقی بماند و فاصله خود را با تیم دوم (لوریان) به سه امتیاز برساند. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha