۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۲۲:۰۰
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84913987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اداره فرهنگ کردستان و دانشگاه پیام نور تفاهمنامه همکاری امضا کردند

سنندج-ایرنا- اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و دانشگاه پیام نور تفاهم‌نامه همکاری با موضوع پژوهشی، آموزشی و هم افزایی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی امضا کردند.

به گزارش یکشنبه شب ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: به منظور توسعه فرهنگی و پژوهش‌های کاربردی، تسهیلگری در فعالیتهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دانشگاهی از یکسو و نیل به اهداف پژوهش فرهنگ و هنر از سوی دیگر  و پاسخگویی به مهمترین ضرورت‌های جامعه این تفاهم‌نامه منعقد شده است.

علی اصغر دریایی افزود: هم‌افزایی و همکاری‌های دوطرفه در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه و امور قرآنی و استفاده از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با حضور اصحاب فرهنگ و هنر استان در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشجویان و کادر آموزشی دانشگاه پیام نور استان می تواند منشاء تحولات بسیار زیادی شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان به مفاد همکاری‌های پژوهشی، آموزشی، فرهنگی، رسانه‌ای و قرآنی اشاره کرد و اظهارداشت: اجرای پژوهش‌های کاربردی فرهنگی، هنری و رسانه‌ای مورد نیاز اداره کل توسط دانشگاه، برگزاری همایش و نشست‌های علمی‏- تحقیقاتی مشترک، همکاری انجمن‌های هنرهای نمایشی، موسیقی، تجسمی، خوشنویسی، آیینی- سنتی هه‌لپه‌رکی و سینمای جوان با تشکل‌های دانشجویی از جمله مهمترین عناوین همکاری میان این اداره کل و دانشگاه است.

به گفته وی همکاری در راستای اکران هفته فیلم‌های دانشجویی، برگزاری جلسات نقد و بررسی آثار هنری ‏- سینمایی، تولید محتوای هنری– سینمایی در فضای مجازی، همکاری برای احیای جشنواره ملی فیلم و تئاتر دانشگاهی پیام نور از دیگر موارد همکاری این دو نهاد است.

دریایی در زمینه همکاری در حوزه فرهنگی  و رسانه‌ای این اداره کل با دانشگاه پیام نور استان نیز گفت: همکاری انجمن‌های ادبی و خانه مطبوعات با تشکل‌های دانشجویی فرهنگی و نشریات دانشجویی در راستای برگزاری نشست‌های تخصصی فرهنگی– رسانه‌ای و حضور ادبای دانشجو در محافل ادبی استان و دانشجویان روزنامه‌نگار در رویدادهای رسانه‌ای استان و همکاری و تسهیلگری جهت مجوز موسسه مطبوعاتی به دانشگاه از جمله مهمترین موارد مطرح شده در این تفاهمنامه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در خصوص همکاری در حوزه فعالیت‌های قرآن، عترت و مساجد عنوان کرد: همکاری در راستای اعطای مجوز کانون فرهنگی– هنری مسجد دانشگاه برای بهره‌مندی از طرح فهما و همکاری در صدور مجوز موسسه فرهنگی قرآن و عترت برای دانشجویان و کارکنان فعال قرآنی دانشگاه از جمله مهمترین مفاد همکاری فی مابین در حوزه است.

در پایان این نشست مشترک، تفاهمنامه مذکور به امضای طرفین رسید و مفاد تفاهمنامه همکاری مبادله شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha