مدیرعامل مثل کوه پشت سرمربی؛ فتح‌الله‌زاده قهرمانی را با «ساپینتو» می‌خواهد

تهران- ایرنا- مدیرعامل تازه‌وارد باشگاه استقلال که به زودی نشست ویژه‌ای را با سرمربی تیم فوتبال این باشگاه برگزار می‌کند، قصد دارد با تمام وجود از وی حمایت کند؛ او به توانایی‌های مرد پرتغالی ایمان داشته و می‌خواهد جام را با او بالای سر ببرد.

به گزارش ایرنا، بازگشت علی‌ فتح‌الله‌زاده به استقلال یکی از مهم‌ترین اتفاقات هفته‌های اخیر این باشگاه محسوب می‌شود؛ مردی که با کوله باری از تجربه و جام به این تیم بازگشته تا چالشی بزرگ و جدی‌تر را تجربه کند.

فتح‌الله‌زاده در شرایطی بر صندلی مدیریت آبی‌پوشان تکیه زده است که این تیم با کوله‌باری از مشکلات روبروست. عملی نشدن وعده‌های اسپانسر، ناکامی در راه دریافت حق پخش تلویزیونی، پرداختی‌های نامنظم به بازیکنان و حاشیه‌های این تیم به طور حتم او را در مسیری سخت قرار خواهد داد و هواداران نباید از وی انتظار داشته باشند که بلافاصله تمام مشکلات را حل کنند.

فتح‌الله‌زاده در تمام سال‌هایی که در استقلال مدیریت کرده، با مربیان تیمش رابطه خوب و صمیمانه‌ای داشته است. او به مرد اول نیمکت تیمش اختیار تام می‌دهد و تمامی ابزار لازم را فراهم می‌کند تا وی در مسیر موفقیت و کامیابی قرار گیرد.

مدیرعامل مثل کوه پشت سرمربی؛ فتح‌الله‌زاده قهرمانی را با «ساپینتو» می‌خواهد

ناصر حجازی، رولند کخ، امیر قلعه‌نویی، پرویز مظلومی، فرهاد مجیدی و فیروز کریمی مربیانی هستند که با فتح‌الله‌زاده در برهه‌های مختلف همکاری داشته‌اند و این همکاری‌ صرفا به محیط کار محدود و نبوده و رابطه دوستانه بین آنها باعث شده تا حتی پس از جدایی هیچ وقت ارتباط آنها تیره و تار شود.

فتح‌الله‌زاده در شرایطی مدیرعامل شده است که ریکاردو ساپینتو روی نیمکت آبی‌پوشان تهرانی نشسته است؛ سرمربی پرتغالی که توانسته تیمش را با تفاضل کمتر در رتبه دوم جدول قرار دهد.

گزارش‌ها از رکن مدیریتی باشگاه استقلال حاکی از آن است که فتح‌الله‌زاده به هیچ عنوان قصد قطع همکاری با ساپینتو یا جایگزین کردن وی را نداشته و باتوجه به نتایج استقلال تا اینجای فصل و نوع عملکرد آبی‌ها در زمین بازی، به طور تمام قد از مرد پرتغالی حمایت خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، باشگاه استقلال شب گذشته در خبری غافلگیرکننده اعلام کرد که علی فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیرعامل، جانشین مصطفی آجورلو شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha