۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 5360
کد خبر: 84913773
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید استقلال

۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹
کد خبر: 84913773
برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید استقلال

تهران- ایرنا- مراسم معارفه مدیرعامل جدید استقلال در حالی عصر امروز برگزار شد که به گفته مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش، این وزارتخانه از هر مسیری برای انتخاب مدیرعامل رفته است به نام فتح‌الله‌زاده رسیده است.

به گزارش ایرنا، جلسه معارفه علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با حضور اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش، حسین شهدابی رئیس حراست وزارت ورزش، امین نوروزی معاون ورزشی سابق باشگاه استقلال، محمد حسین حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال و برخی از مدیران باشگاه استقلال در ساختمان این باشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه اسماعیل احمدی مدیرکل حوزه ریاست وزارت ورزش و جوانان گفت: آجورلو تلاش‌های زیادی انجام داد و ما شاهد تلاش‌های وی بودیم. از او تشکر می‌کنیم. وی از بچه‌های انقلابی و مخلص است اما به هرحال تغییرات همیشه وجود دارد و از آجورلو در وزارت ورزش دعوت به عمل خواهد آمد و تقدیر خواهد شد.

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید استقلال

احمدی افزود: بررسی‌های مختلفی صورت رفت و در نهایت به این نتیجه رسیدیم که فتح‌الله‌زاده بهترین گزینه است و از هر مسیری که رفتیم به این نقطه رسیدیم و استقبال زیادی از انتخاب وی شد. استقلال تیم خوبی است و با مدیریت فتح‌الله‌زاده این روند خوب، بهتر هم می‌شود. مردم روی این باشگاه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و وزارت ورزش اولویتش حفظ اعتماد مردم است تا سرمایه مردم حفظ شود. روند واگذاری ادامه دار خواهد بود. می‌دانیم کار سختی  فتح‌الله‌زاده در پیش دارد و  امیدواریم که در این امر موفق باشد. ما هم با تمام قوا در کنار استقلال و پرسپولیس هستیم و امیدواریم هر دو تیم به موفقیت برسند.

در ادامه امین نوروزی گفت: آجورلو و همکارانشان زحمات زیادی کشیدند و خیلی خوب هم کار کردند. یک زمانی شرایط طوری می‌شود که کار به افراد دیگری تحویل داده می‌شود و خوشحالم کار به کسی داده شد که دلسوز این باشگاه است و از جنس این باشگاه است. قبلا هم فتح‌الله‌زاده سابقه خوبی داشته است و امیدواریم این روند را ادامه دهد و بتوانند به قله برتر آسیا برساند. خوشبختانه سکان کشتی استقلال امروز در دست کسی است که از جنس استقلال است.

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید استقلال

در پایان هم فتح‌الله‌زاده دقایقی کوتاه به صحبت پرداخت و گفت: این فوتبال مثل یک مسابقه دوومیدانی امدادی است. همه ما می‌آییم و می‌رویم. از مدیریت و تلاش آجورلو تشکر می‌کنم. دوستان خیلی خوبی را وی جمع کرده است. باید قهرمانی سال گذشته را تلاش کنیم تا تکرار شود و همه باید همدل به باشگاه و هواداران خدمت کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha