۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 5282
کد خبر: 84913450
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

داورزنی: عطایی با قوت به کارش ادامه می‌دهد/ به کمپدلی ماموریت جدید دادیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون والیبال گفت: بهروز عطایی با قوت به کارش ادامه می‌دهد و تا المپیک پاریس سرمربی تیم ملی والیبال ایران خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا داورزنی امروز یکشنبه در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص وضعیت خدمت سربازی امین اسماعیل‌نژاد، اظهار داشت: موضوع سربازی اسماعیل‌نژاد کمی پیچیده است؛ چون او از ابتدا غیبت داشت و برای همین شامل مقرراتی می‌شود که به ما مربوط نمی‌شود و در حیطه سازمان نیروهای مسلح است. ما در این خصوص با وزارت ورزش مکاتبه کردیم و وزارت ورزش هم با سازمان نیروهای مسلح مکاتبه کرد تا این بازیکن بتواند به باشگاهی برود که بتواند شرایط خوبی در این باشگاه داشته باشد.

وی افزود: در این خصوص جلسه‌ای در محل فدراسیون با مسئولان نیروی انتظامی و همینطور رئیس تربیت‌بدنی نیروهای مسلح داشتیم. در این جلسه قرار بر این شد که اسماعیل‌نژاد به صورت سربازقهرمان در اختیار فدراسیون باشد؛ اما او اجازه بازی در تیمی به جز پاس را ندارد. با این حال به دنبال برگزار جلسه‌ای هستیم. نگرانی ما بیشتر از هر چیزی به خاطر غیبت‌هایش است. علاوه بر تاخیری که او به خاطر ارسال دفترچه داشته و خودش را دیر معرفی کرده است.

رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: اسماعیل‌نژاد باید در اختیار باشگاه پاس باشد و تنها این باشگاه می‌تواند برای این بازیکن تعیین تکلیف کند. الان به دنبال این هستیم که با ستاد نیروهای مسطح مشکل اسماعیل‌نژاد را حل کنیم. این بازیکن از سرمایه‌های ملی ما است. اسماعیل‌نژاد انتظار نداشت این اتفاق برایش رخ دهد و واقعا ناراحت است.

داورزنی در مورد اینکه زمانی کمی بین بازی‌های آسیایی و انتخابی المپیک وجود دارد و آیا تیم ملی با ترکیب اصلی در بازی‌های آسیایی حاضر خواهد شد، گفت: ما لیگ ملت‌ها را در خردادماه داریم. همچنین قهرمانی آسیا در تهران برگزار خواهد شد و با فاصله بسیار کمی بازی‌های آسیایی خواهد بود و پس از آن هم انتخابی المپیک را در پیش داریم. در حال حاضر این موضوع را بررسی می‌کنیم که در هر کدام از این رقابت‌ها چه تیمی شرکت کند.

وی در خصوص ادامه همکاری با الکساندرا کمپدلی با فدراسیون والیبال عنوان کرد: کمپدلی تا سال آینده با ما قرارداد دارد. با توجه به سوابق او در کار کردن با رده‌های پایه و برگزاری مسابقات زیر ۱۶ سال، باید تیم دختران و پسران را تشکیل خواهیم داد. به همین خاطر ماموریت جدیدی را برای این مربی تعیین کرده‌ایم تا استعدادیابی کند.

رئیس فدراسیون والیبال درباره اینکه در والیبال هم مشکل روادید برای اعزام تیم‌ها وجود دارد یا خیر، گفت: ما در والیبال برای همه تیم‌هایی که اعزام کردیم روادیدشان را گرفتیم. البته در اعزام فیلیپین با تاخیر مواجه بودیم. در ورزش کشور هم سفارتخانه‌ها اینترنت را بهانه کرده‌اند و وزارت امور خارجه باید در این خصوص کمک کند.

داورزنی درباره ادامه همکاری با بهروز عطایی اظهار داشت: او با قوت به کارش ادامه خواهد داد.

رئیس فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که چرا این فدراسیون به دنبال جذب مربی خارجی نیست، عنوان کرد: ما هم در رده نوجوانان و هم در رده جوانان با مربیان ایرانی قهرمان جهان شدیم. هفته آینده آسیب‌شناسی ۳ رده سنی را داریم. عطایی تا المپیک سرمربی تیم ملی خواهد بود. ما کار سختی در انتخابی المپیک خواهیم داشت و صعود به این رقابت‌ها کار آسانی نیست.

وی ادامه داد: عطایی تنها فرصتی که برای همراهی تیم ملی داشت لیگ ملت‌ها و مسابقات جهانی بود. ما با تیم دگرگون شده‌ای در لیگ ملت‌ها حاضر شدیم. در قهرمانی جهان هم به جز بازی با هلند سایر نتایج قابل پیش‌بینی بود. هر چیزی که برای تقویت تیم ملی لازم باشد انجام خواهیم داد.

داورزنی در پایان درباره شایعه بازنشستگی‌اش اظهار داشت: بازنشسته نیستم.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha