۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۰۲
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 84913426
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیریت شهری کرج به  نیازهای روشندلان توجه ویژه کند

کرج - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر کرج بر لزوم برطرف کردن نیازهای شهری روشندلان تاکید کرد و گفت: مدیریت شهری برای تامین حداقل امکانات زندگی، حقوق شهروندی و ایجاد شرایط برابر در محیط‌های شهری برای روشندلان باید برنامه ریزی و اقدام کند.

به گزارش ایرنا، علی قاسم پور روز یکشنبه  در نشستی با اشاره به روز جهانی عصای سفید اظهار داشت: روشندلان همواره در حوزه‌های مختلف نیازمند حمایت  هستند  که مدیریت شهری کرج باید در این بخش اهتمام داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه معابر کلانشهر کرج برای تردد شهروندان روشندلان مناسب سازی شود، افزود:  مناسب سازی معابر از مهمترین مطالبات این قشر است  ضمن آنکه نابینایان و کم بینایان به عنوان قشری آسیب پذیر، بیش از سایر اقشار جامعه نیاز به حمایت دارند.

قاسم پور خاطرنشان کرد: عدم مناسب سازی معابر و پیاده راه‌های کرج از مهم ترین دغدغه‌های این قشر است و تسریع در امر بهسازی معابر و تسهیل در جهت تردد شهروندان از جمله شهروندانی که از توانایی کمتری برخوردارند، از اهمیت ویژه ای نزد مدیریت شهری برخوردار است.

رییس  شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: مجموعه شورای شهر کرج آمادگی کامل برای کمک به مدیران شهری برای تسهیل زندگی و تردد نابینایان و کم بینایان عزیز وجود دارد و امیدوارم در این مسیر اتفاقات مهمی را شاهد باشیم.

در استان البرز حدود ۴۰ هزارن نفر معلول تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد سه هزار و ۳۰۰ نفر را  افراد کم بینا و نابینا تشکیل می دهند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha