۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۹:۳۰
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 84913132
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تعداد خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه محقق اردبیلی افزایش می‌یابد

اردبیل - ایرنا - معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی از افزایش تعداد خوابگاه‌های متاهلی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دانشگاه محقق اردبیلی ، تقی اکبری با تاکید بر توسعه خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: نخستین خوابگاه متاهلی خیرساز دانشگاه با ظرفیت ۱۴ واحد سال گذشته به بهره‌برداری رسیده و دومین خوابگاه نیز در حال حاضر در دست ساخت است.

وی ادامه داد: سومین خوابگاه متاهلی دانشگاه نیز شهریور ماه سال جاری با حضور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کلنگ زنی شد که تلاش می‌شود این خوابگاه نیز تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره برداری برسد.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی احداث خوابگاه های متاهلی در دانشگاه محقق اردبیلی را در راستای حمایت از ازدواج دانشجویی و اجرای قانون حمایت از خانواده عنوان کرد و افزود: طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، ۷۲ ماده دارد که در آن توجه ویژه ای برای خوابگاه های متاهلی دانشجویی شده است.

اکبری ادامه داد: مجموعه مدیریتی دانشگاه در تلاش است تا علاوه بر توجه به افزایش ظرفیت خوابگاه های دانشجویی برای دانشجویان مجرد، میزان خوابگاه های متاهلی دانشگاه را نیز افزایش دهد تا بخش مهمی از دغدغه دانشجویان متاهل در دوره تحصیل حل شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه محقق اردبیلی از آغاز ایجاد مسیر دسترسی خوابگاه های متاهلی این دانشگاه خبرداد و گفت: این مسیر به طول حدود ۳۵۰ متر بوده و عملیات اجرایی آن آبان ماه سالجاری آغاز و طی ۳ ماه از زمان شروع پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در این پروژه به لحاظ توجه به زیباسازی محیط دانشگاه، به جای آسفالت از پازل استفاده خواهد شد، ادامه داد: برای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha