شرکت های دانش بنیان ۷۰ ایده در نمایشگاه کیش اینوکس ارایه کردند

کیش - ایرنا - مدیر برگزاری رویداد کیش اینوکس گفت: شرکت های دانش بنیان و استارتاپی در در چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ۲۰۲۲) ۷۰ طرح ارایه کردند.

آریا حمیدیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دست اندرکاران برگزاری رویداد کیش اینوکس در راستای عمل به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین یک پایون مخصوص به شرکت های دانش بنیان و استارتاپی اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: برای حضور در این پاوین ۵۰ شرکت فعال در حوزه های مختلف از جمله بورس و بانک نام نویسی و ۷۰ طرح و ایده خود را برای ارایه آماده کرده اند.

حمیدیان افزود: شرکت های دانش بنیان و استارتاپی با معرفی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه شرکت کرده اند و به دنبال جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و دولتی فعال در زمینه های تخصصی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور،  بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی هستند.

وی یادآور شد: چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی از روز دوشنبه تا پنج شنبه ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه در نمایشگاه بین المللی جزیره کیش دایر می شود.

۲۵۰ شرکت دولتی و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در این نمایشگاه که با هدف معرفی فرصت های سرمایه گذاری با محوریت تقویت سرمایه‌گذاری در اقتصاد مولد، تسهیل توسعه و تجارت، ساماندهی سیاست‌های پولی و مالی کشور، توسعه مناطق آزاد و ویژه برگزار می شود، حاضر هستند.

برگزاری رویداد بزرگ اقتصادی کیش اینوکس در طول سال های متوالی با برنامه‌ریزی‌های لازم و با حضور مؤثر زیست‌بوم سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه، کارشناسان و دست‌اندرکاران اقتصادی به یکی از بزرگ‌ترین و مؤثرترین رویدادهای اقتصادی کشور تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha