طرح‌های اقتصادی قزوین برای معرفی به سرمایه گذاران شناسایی شود

قزوین -ایرنا- استاندار قزوین گفت: طرح‌های اقتصادی استان برای معرفی به سرمایه گذاران شناسایی شود تا بتوان برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در استان اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان، افزود: مزیت‌های استان قزوین هنوز برای سرمایه گذاران شناخته شده نیست و اگر مزیت ها معرفی شوند به طور قطع سرمایه گذاران با اشتیاق بیشتری در استان فعالیت خواهند کرد.
وی گفت: برخی از سرمایه گذاری‌ها در سطح کشور و استان مغفول مانده‌اند و باید بتوان آنها را در استان اجرایی کرد.
اعلایی اظهار داشت: سرمایه گذاری در نصب دوربین ثبت جرائم رانندگی یکی از سرمایه گذاری هایی است که سرمایه کمی را هم نیاز دارد ولی برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای بسیار تاثیرگذار است و با توجه به اینکه استان قزوین جزو مسیرهای پرحادثه کشور می باشد باید در این زمینه برنامه ریزی داشته باشیم.
اعلایی گفت: می توان با نصب دوربین های هوشمند در جاده های استان تمامی تخلفات رانندگی را ثبت کرده و در کاهش تصادفات جاده‌ای یک اقدام بسیار تاثیرگذار را انجام داد.
وی با اشاره به برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان قزوین، افزود: در برگزاری همایش، صرف برگزاری همایش ملاک نیست و برگزاری آن باید به گونه‌ای باشد که خروجی آن ورود سرمایه گذار به استان قزوین باشد.
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: به نظر می رسد باید چندین پروژه اصلی استان احصا و در این همایش ارائه شود تا شاهد جذب سرمایه گذاران به استان قزوین باشیم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha