۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84912925
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار البرز: مشکلات واحدهای صنعتی نیمه‌فعال برطرف شود

کرج - ایرنا - استاندار البرز با تاکید بر ضرورت احیای واحدهای تولیدی و صنعتی غیرفعال در استان گفت: این واحدها از ظرفیت‌های فراوانی در راستای اشتغالزایی و افزایش تولید برخوردار هستند، بنابراین باید هر چه سریع‌تر، مشکلات واحدهای صنعتی نیمه‌فعال احصا و حل شود.

به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی شنبه شب در نشست قرارگاه اشتغال استان البرز، افزود: همچنین تمام لکه های صنعتی استان باید شناسنامه دار شده و به ناحیه و شهرک صنعتی تبدیل شوند.

وی ادامه داد: چراکه به واسطه تحقق این امر، واحدهای مستقر با بهره گیری از مزایا و امتیازات شهرک های صنعتی، از امکان رشد و توسعه و اشتغالزایی برخوردار می شوند.

عبداللهی گفت: همراهی بانک ها تاثیر بسزایی در کارآفرینی و اشتغالزایی دارند بنابراین ضرورت دارد بانک های استان بویژه در بخش خصوصی جهت اعطای تسهیلات و جذب اعتبارات تبصره ۱۸ پویا تر شوند.

وی افزود: کارگروه های ذیل قرارگاه باید گزارش دقیقی را از فعالیت های ارائه دهند تا موضوعات مربوطه به صورت تخصصی و ویژه دنبال شوند.

استاندار البرز با اشاره به ارایه طرحی در خصوص کاریابی در بستر فضای مجازی، گفت: تمامی جوانب این طرح را باید با بهره گیری از توان شرکت های دانش بنیان، در نظر گرفته و سپس در خصوص اجرای آن تصمیم گیری شود.

وی افزود: تمام شهرک های صنعتی استان البرز به نیروی کار نیاز دارند ولی مسایلی همچون محل اسکان کارگران و تسهیل در تردد آنها نیز مطرح است، برای این منظور هفته گذشته عملیات اجرایی یک سالن اسکان کارگران در شهرک صنعتی اشتهارد آغاز شد.

عبداللهی گفت: باید طبق منویات مقام معظم رهبری و برنامه های دولت سیزدهم، نرخ بیکاری استان را کاهش دهیم و تسهیلات لازم را برای شرکت های دانش بنیان فراهم کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha