رزمایش اقتدار مردمی در ساری برگزار شد

ساری- ایرنا-رزمایش اقتدار مردمی با حضور نمازگزاران و امت حزب الله همیشه در صحنه با محوریت مساجد برای محکومیت اغتشاشگران و فتنه گران شنبه شب پس ازاقامه نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم که به صورت خودجوش و مردمی و با مدیریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برگزار شد ؛ نمازگزاران شعار الله اکبر ؛مرگ بر مزدوران؛ ما همه سربازتوایم  خامنه ای گوش به فرمان توایم خامنه ای؛ مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه گر  ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است ؛سر دادند.

رزمایش اقتدار مردمی در ساری برگزار شد

رهبری دیده بان  انقلاب است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در این مراسم گفت که این انقلاب دیده بان دارد؛ رهبری انقلاب همه مسایل را زیر ذره بین دارند.

حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود :دشمنان در جهت اختلاف افکنی هستند و دشمن فقط  به ناامیدی دلخوش کرده است؛ حربه ای که رهبر انقلاب آن را به درستی  طبق معمول تبیین  و خنثی کردند.

وی با تاکید بر این که همه باید انقلاب اسلامی را قدر بدانیم ؛افزود: شهدا و امام راحل این انقلاب را به ما سپرده اند؛ مردمی که گوش به فرمان امام انقلاب هستند.

وی بیان داشت :امشب این حرکت خودجوش مردمی در محکومیت اغتشاشگران بسیار عظیم است و انشالله همه نگه دار  خوبی برای این انقلاب باشیم.

رزمایش اقتدار مردمی در ساری برگزار شد

رد پای منافقان به عنوان لیدر آشوبگران در مازندران 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران  نیز در این مراسم گفت که  فصل مشترک همه این آشوب و اغتشاشگران مدیریت ازسوی معاندان داخلی و خارجی است.

حجت الاسلام  سید مرتضی موسوی افزود : اگرچه مشکلاتی در امر اقتصادی وجود دارد و  حتی بعضی از مسوولان نیز ناکارآمد هستند اما دشمنان از اقتدار ملت جمهوری اسلامی واهمه و هراس دارند.

وی با بیان این که همه موارد قانونی و قضایی دراین آشوب و اغتشاش به درستی رصد و پرونده های زیادی برای افراد مختلف تشکیل شده است.؛ادامه داد: تمام حقوق افراد توجه شده است؛ افرادی زیادی شناسایی شدند.

وی تصریح کرد :در این آشوب رد پای منافقان و معاندان به عنوان لیدر را در مازندران هم داریم و برای این افراد دستگیر شده  پرونده جدا شکل گرفته است. 

موسوی بیان داشت بخشی از پرونده ها برای جوانان فریب خورده ای است که پدران و مادران آنان انقلابی هستند.

وی تصریح کرد :دستگاه قضایی بدون هر گونه سو گیری پرونده ها را مورد رسیدگی قرار می دهد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha