استاندار خراسان جنوبی: کار سرمایه‌گذار نباید معطل بماند

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: اینکه کار یک سرمایه‌گذار بواسطه کمبود منابع و نیاز به تسهیلات معطل بماند، قابل قبول نیست.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در دیدار مدیر امور شعب بانک صادرات استان با تاکید بر اهمیت این موضوع از آمادگی خود برای پیگیری جذب تسهیلات و منابع در مرکز گفت.

وی اظهار داشت: اگر از هر فرصتی برای جذب منابع در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران استفاده نکنیم، از بقیه عقب می‌مانیم و این مساله به نفع استان نیست.

استاندار خراسان جنوبی گفت: نگاه‌های مدیران باید بلند باشد تا کارها به پیشرفت و تعالی استان منتج شود.

وی افزود: همه تلاش ما بر این است که استان از محرومیت و مظلومیت خارج شود لذا هر اقدامی که حتی یک ریال به سرمایه استان اضافه کند، ارزش پیگیری دارد.

قناعت گفت: انتظار ما از مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها این است که با ایجاد پل‌های ارتباطی با مرکز، به جذب اعتبار از محل منابع ملی و نیز اعتبارات در اختیار وزارتخانه‌ها اهتمام ورزند.

وی اظهار داشت: اهل ریسک بودن، نترسیدن، استفاده از تجربیات موفق دیگران و جدی بودن در امور باید از ویژگی‌های مدیران باشد.

استاندار خراسان جنوبی به نقش بانک‌ها در حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: بانک‌های استان باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای جذب تسهیلات در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران استفاده کنند.

وی افزود: این تکلیف به عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز است که با کمک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، بانک را در جذب تسهیلات همراهی کنند.

قناعت تصریح کرد: جذب اعتبارات و تسهیلات باعث گردش مالی می‌شود و اشتغالزایی به همراه دارد لذا نباید مورد غفلت واقع شود.

مدیر امور شعب بانک صادرات خراسان جنوبی نیز در این دیدار اقدامات بانک صادرات در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران را تشریح کرد.

مسعود عاملی‌نیا افزود: ما در مجموعه بانک صادرات بر این باوریم که هر واحد تولیدی در هر گوشه خراسان جنوبی که فعال شود، کمک به کل استان است و همه از نتایج آن بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به واحدهای صنعتی بزرگ استان اظهار داشت: کارهای ما اگر به راه‌اندازی چند واحد بزرگ همچون کویر تایر منجر شود، به اشتغالزایی و کاهش آمار بیکاران استان کمک کرده‌ایم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha