۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 84912774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه برای حضور در لیگ برتر نیاز به حمایت دارد

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه معتقد است که این تیم برای حضور قدرتمند در رقابت های لیگ برتر نیاز به حمایت مسئولان شهرستان دارد.

ملک محمد بویری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کشتی ایذه حال و روز خوبی ندارد و مسئولان پیگیر مشکلات این تیم نیستند، متاسفانه خوابگاه و تشک کشتی مناسبی برای حضور در لیگ برتر نداریم که این موضوع کارمان را سخت می کند.

وی افزود: اسپانسر تیم ما در ماه گذشته فقط هشت میلیارد ریال جریمه مالیات پرداخت کرده و ریالی از مبلغ جریمه وی کم نشد.

سرمربی تیم سینا صنعت ایذه گفت: چندی پیش پنج کشتی گیر ما در رده نوجوانان و جوانان قهرمان دنیا شدند همچنین پنج مدال آسیایی گرفتیم اما با این وجود سالن کشتی ما وضعیت مناسبی ندارد و ورزشکاران ما برای بدنسازی باید به دیگر سالن ها بروند که با آنها بدرفتاری می شود.

وی افزود: ما تشک کشتی مناسبی نداریم و هفته ای نیست که در این سالن ۲ مصدوم نداشته باشیم. هیات کشتی شهرستان و استان در توان خود به ما کمک کرده و از آنها بسیار تشکر می کنیم اما انتظار ما از مسئولان شهرستان بیشتر است.

بویری گفت: امیدوارم مسئولان شهرستان ایذه کمی هم به فکر تیم سینا صنعت باشند تا که این توجه باعث دلگرمی جوانان بیشتری برای حضور در رشته کشتی شود.

وی افزود: کشتی گیران ایذه ای همیشه با کمترین داشته‌های مالی و ورزشی صاحب افتخارات بزرگ بین‌المللی و کشوری شده اند؛ ولی هیچ‌گاه حمایت مالی از آنها صورت نگرفته است.

سرمربی تیم گفت: درست است که سینا صنعت ایذه یک تیم خصوصی است ولی برای ایجاد دلگرمی و تشویق افراد بیشتر برای سرمایه‌گذاری در ورزش این شهرستان، کمک‌های مادی و معنوی مسئولان شهرستان نیز یک نیاز جدی به‌ حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده است افزود: قطعا همه علاقه مندان به کشتی در ایذه بی‌ صبرانه منتظر حضور پر قدرت تیم شهرشان در لیگ برتر کشتی فرنگی هستند لذا انتظار داریم که مسئولان شهرستان کمک حال این تیم باشند.

تیم سینا صنعت ایذه با تیم های رعد پدافند ارتش، فولاد خوزستان و مقاومت البرز در گروه دوم همگروه است.

لیگ برتر کشتی فرنگی امسال با شرکت هشت تیم برگزار خواهد شد که خوزستان صاحب چهار نماینده است. مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قرار است اواسط آبان برگزار شود.

گفتنی است این فصل از رقابت ها به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم‌های شرکت کننده می‌توانند از سه کشتی‌گیر جهانی و ۲ کشتی‌گیر خارجی در ترکیب خود استفاده کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha