۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۵۶
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 84912726
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید فرماندار خرمشهر بر جمع آوری سگ‌های بلاصاحب

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار خرمشهر با تاکید بر ضرورت جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب در سطح این شهرستان گفت: در مدت زمان ۱۰ روز باید کمیته‌ای با عضویت سازمانهای ذیربط تشکیل تا  ضمن بررسی موضوع عرضه دام زنده ، معضل سگ های بلاصاحب نیز در این شهرستان تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا نادر عمیدزاد شنبه در نشست شورای سلامت شهرستان خرمشهر با اشاره به موضوع جمع آوری سگ های بلاصاحب خاطرنشان کرد: از دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی انتظار می رود اهتمام جدی در خصوص جمع آوری سگهای بلاصاحب داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان خرمشهر تاکید کرد: سلامت مردم ازمهمترین مقوله‌های مورد توجه شورای سلامت و امنیت غذایی است. سلامت مردم در اولویت قرار دارد لذا در این راه هر گونه کم کاری و سهل انگاری از هیچ نهادی قابل قبول نخواهد بود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: تامین سلامت و امنیت غذایی از اولویت های دولت است و این امر نیازمند همکاری همه جانبه اعضای شورای سلامت است.

وی درخصوص ضرورت و اهمیت خدمت به مردم گفت: جلب رضایت مردم از سیاست های لاینفک دولت مردمی و نظام است و مسئولان وظیفه دارند در حوزه سلامت به مردم خدمت کنند.

عمیدزاده با تاکید بر بحث سلامت در حوزه شهری و روستایی از دستگاههای خدمات رسان، شهرداری و آبفا خواست نسبت به رفع شکستگی های شبکه های آب و فاضلاب، جمع آوری نخاله و پسماند عزم جدی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود مسئله بهداشت مدارس را مهم دانست و درباره آب شرب مدارس، بهداشت محیط و رفع شکستگی ها و پس زدگی فاضلاب اطراف مدارس نکاتی را یادآورد شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر از دستگاهای اجرایی خواست نسبت به سلامت مردم اهتمام جدی داشته و ضمن پرهیز از هرگونه کوتاهی در این زمینه با شبکه بهداشت و درمان تعامل داشته باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha