۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۵
کد خبرنگار: 5282
کد خبر: 84912677
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

واکاوی یک اتفاق عجیب در بازی شهداب و شهرداری گنبد؛ چه کسی مقصر بود؟

تهران- ایرنا- در بازی تیم‌های شهداب یزد و شهرداری گبند هر دو تیم از پیراهن‌هایی استفاده کردند که هم‌رنگ بودند.

به گزارش ایرنا، در هفته سوم لیگ برتر والیبال که چهارشنبه هفته گذشته برگزار شد تیم پرستاره شهداب یزد میزبان تیم شهرداری گبندکاووس بود و توانست تیم گنبدی را با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب کند تا به اولین پیروزی خود در فصل جاری دست پیدا کند.

 اتفاق عجیب در این بازی هم‌رنگ بودن لباس هر دو تیم بود؛ اتفاقی که شبیه آن در لیگ‌های معتبر والیبال دنیا رخ نمی‌دهد. هم شهداب و هم تیم شهرداری گنبد از لباس‌هایی با رنگ زرد استفاده کرده بودند و همین مسئله باعث شد تمایز بین دو تیم سخت و دشوار شود.

فرهاد شاهمیری، کارشناس داوری در این خصوص به ایرنا گفت: روز پیش از بازی ناظرفنی باید لباس هر دو تیم را چک می‌کرد و اگر شباهتی به لحاظ رنگ وجود داشت از تیم مهمان می خواست پیراهن دوم خود را بر تن کند و اگر تیم مهمان فاقد پیراهن دوم بود تیم میزبان باید این کار را انجام می‌داد تا دو تیم با لباس یکرنگ روبروی هم قرار نگیرند. این مسئله هیچ ارتباطی به داور ندارد و نباید داور را مقصر قلمداد کرد.

به نظر می‌رسد ناظرانی که فدراسیون والیبال برای مسابقات لیگ برتر در نظر می‌گیرد هیچ آشنایی با وظایف و اختیارات خود ندارند و همین مسئله تبعات زیادی را رقم می‌زند. فصل گذشته هم ناظر بازی تیم‌های ارومیه و هراز آمل بدون هیچ دلیلی اقدام به قطع کردن بازی کرد.

علاوه بر این تصمیمات اشتباه، ناظرانی که به شهرستان‌ها اعزام می‌شوند به جای انجام وظایف خود در سطح شهر به دنبال خرید سوغاتی و خوردن غذاهای محلی هستند و نقش توریست را ایفا می‌کنند.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha