جریان‌سازی موثر برای امیدآفرینی از سوی رسانه‌های چهارمحال و بختیاری دنبال شود

شهرکرد-ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه از سوی رسانه‌ها ، گفت:جریان‌سازی موثر از سوی رسانه‌ها برای امیدآفرینی در استان باید دنبال شود.

به گزارش ایرنا، محسن حسین‌میرزایی روز شنبه در نشست شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری در اداره کل تبلیغات اسلامی استان افزود:در شورای اطلاع‌رسانی استان، سیاستگذاری، ریل‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت اطلاع‌رسانی دقیق، مستند، صحیح و سریع از خدمات نظام جمهوری اسلامی برای مردم انجام شود.

وی گفت: اطلاع‌رسانی دقیق، سریع و مستند از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم، باعث ایجاد امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

به گفته وی،‌ دشمنان در تلاش هستند تا ناامیدی را در جامعه رواج دهند که شورای اطلاع‌رسانی در راستای امیدآفرینی باید برنامه‌ریزی کند و در این زمینه سیاستگذاری داشته باشد.

وی گفت: جریان‌سازی موثر از سوی رسانه‌ها در چهارمحال و بختیاری باید دنبال شود و در جلسات شورای اطلاع‌رسانی این مولفه به صورت جدی مورد تاکید قرار گیرد.

حسین‌میرزایی یادآور شد: کمیته‌های چهارگانه شورای اطلاع‌رسانی استان نیز جلسات مستمر برگزار کنند و وظیفه تولید محتوا را مد نظر داشته باشند و دبیرخانه این شورا نیز تشکیل اتاق فکر در این شورا مد نظر باشد.

به گفته وی، رسانه‌ها برای امیدآفرینی جامعه تحلیل‌ها را ارائه کنند و در امر اطلاع‌رسانی ۲ قشر می توانند کمک کنند، رسانه‌ها که براساس وظایف ذاتی خود تلاش دارند و مسوولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی نیز در این زمینه باید فعالتر باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: رسانه‌های استان به صورت همگرا به موضوعات بپردازند چرا که جای آن در اطلاع‌رسانی استان کمرنگ است.

حسین‌میرزایی گفت:دولت سیزدهم در راستای احیای کرامت انسانی و معروفات اخلاقی اقدام کرده است و جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است نیز در دولت مورد توجه قرار گرفته است.

وی حضور در بین مردم از سوی مدیران و مسوولان را مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور مدیران و مسوولان در بین مردم شعاری نیست بلکه عملیاتی است و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در بین مردم به صورت مستمر حضور یابند و در دسترس مردم باشند و در مصلاهای نماز جمعه برای پاسخگویی به مردم نیز هفتگی حضور داشته باشند.

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری به در پیش بودن ۱۳ آبان‌ماه اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های بصیرت‌افزایی برای آیین‌های روز ۱۳ آبانماه تدوین و اجرایی شود چرا رسانه‌ها و آموزش و پرورش وظیفه و رسالت سنگینی در خصوص بیان شاخصه‌ها و جنایت استکبار جهانی برعهده دارند و این شاخصه‌ها برای نسل جوان بازگو شود.

وی با تاکید بر اینکه دشمن همیشه آماده است و هر لحظه به دنبال بستری برای موج سواری است و به دنبال ایجاد خدشه در امنیت کشور است که نباید از دشمن غافل شد، گفت: در حفظ و ارتقا امنیت، مردم نقش‌آفرین هستند و با تقدیر از فعالیت نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، فعالیت این نیروها برای ایجاد آرامش و برقراری امنیت، مجاهدت است.

به گزارش ایرنا، در این نشست کمیته‌های چهارگانه شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری گزارشی از عملکرد بخش‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ارائه کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha