۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84912614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشکار کردستانی ۲ مدال طلای المپیاد شنای پیوند اعضا را کسب کرد

سنندج- ایرنا- "ارسطو میکاییلی" ورزشکار کردستانی در پایان مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزش شنای پیوند اعضای کشور توانست ۲ مدال طلا کسب کند.

به گزارش ایرنا، سومین دوره از رقابت های المپیاد استعدادهای برتر ورزش شنای ویژه ورزشکاران پیوند اعضا و بیماران خاص کشور، ۲۱ و ۲۲ مهر ماه به میزبانی شهر رامسر در استان مازندران برگزار شد.

در پایان این رقابت ها "ارسطو میکاییلی" در شنای ماده ۵۰ متر قورباغه و همچنین ۵۰ متر شنای کرال سینه مدال طلا بدست آورده و بر سکوی نخست این رقابت ها قرار گیرد.

سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در ۲۸ رشته ورزشی بخش پسران و ۱۹ رشته ورزشی بخش بانوان از ۲۶ شهریور در سراسر کشور آغاز شده است و تا پایان مهرماه ادامه دارد.

ورزشکار کردستانی عازم ترکیه شد

تیم ملی مچ اندازی بانوان و آقایان کشومان به منظور حضور در مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان ٢٠٢٢ عازم کشور ترکیه شدند.

ملی پوشان تیم مچ اندازی ایران در دو گروه به این مسابقات اعزام خواهند شد که گروه نخست روز جمعه ۲۲ مهرماه تهران را به مقصد ترکیه محل برگزاری این مسابقات ترک کردند.

"بهروز عباسی" ورزشکار صاحب عنوان کردستانی که قهرمانی چندین دوره رقابت های بین المللی و آسیایی را در کارنامه ورزشی خود دارد روز گذشته همراه با گروه نخست ملی پوشان مچ اندازی کشورمان عازم کشور ترکیه شد.

این ورزشکار کردستانی، در وزن ۸۰ کیلوگرم رده سنی پیشکسوتان این مسابقات به مصاف حریفان خود می رود.

چهل و سومین دوره مسابقات جهانی ۲۰۲۲ رشته مچ اندازی بانوان و آقایان به مدت یک هفته به میزبانی کشور ترکیه برگزار خواهد شد.

کسب نشان برنز ژیمناستیک کار کردستانی در رشته ترامپولین

 سومین دوره مسابقات ژیمناستیک ترامپولین المپیاد استعدادهای برتر کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

این مسابقات در رده سنی ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال با حضور ۶۵ ورزشکار از ۱۳ استان به میزبانی شهرستانی ساری در مجموعه فرهنگی ورزشی ایثار برگزار شد.

در نتایج انفرادی رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال این مسابقات امیرعلی رمضانی از مازندران مقام نخست را کسب کرد، هیژا محمودی نماینده کردستان دوم شد و بردیا آلنگ از کرمانشاه در جایگاه سوم ایستاد.

در حال حاضر حدود ۶۴ هزار ورزشکار در قالب ۴۸ هیات ورزشی استانی و ۳۶۰ هیات شهرستانی در استان کردستان مشغول به فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha