۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۲۳
کد خبرنگار: 1030
کد خبر: 84912441
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تمامی امکانات در اختیار جامعه ورزش البرز قرار می گیرد

کرج - ایرنا - سرپرست ورزش و جوانان استان البرز تاکید کرد: با تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاه‌های عضو شورای ورزش استان مصمم هستیم تا با هم افزایی و تعامل دستگاهها تمامی امکانات و ظرفیت های ورزشی را در اختیار جامعه ورزش و ورزشکاران قرار دهیم.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان البرز "بهزاد فروغی" بابیان اینکه هیچگونه مجموعه ورزشی مازادی در استان وجود ندارد افزود: از سوی دیگر به لحاظ سرانه ورزشی،  البرز جزو استانهای کم برخوردار و آخر کشور هستیم.

وی با  بیان اینکه می طلبد برای رفع مشکلات سرانه ورزشی استان با همفکری و همراهی سایر نهادها بیشتر تلاش کنیم، اظهار کرد: برای واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی باید شیوه درست و اثرگذاری را دنبال کرد و در این بین از اعمال نظارت و نحوه مدیریت این امکان نباید غافل شد.

فروغی همچنین از طرح موضوع انتقال تیم فوتبال لیگ برتری پیکان به البرز استقبال کرد و افزود: بدون تردید حضور تیم پیکان در البرز ارزش افزوده بسیاری برای استان بویژه در حوزه ورزش و جوانان به همراه خواهد داشت.

وی گفت: در شرایط کنونی خواسته شده تا بازیهای تیم پیکان در البرز انجام شود و برای حضور کامل و دائمی این باشگاه در این استان باید در سطح کلان تصمیم گیری شود.

وی خاطر نشان کرد: هزینه های بالای ورزش یکی از بزرگترین مشکل حوزه ورزش و جوانان استان است و در این زمینه  تلاش خواهیم کرد تا زمینه ورزش ارزان را در البرز فراهم نماییم.

سرپرست ورزش و جوانان استان البرز  در پایان از رسانه های استان به عنوان مرکز ثقل جامعه ورزش و جوانان با مسوولان خواست برای بهبود و ارتقای حوزه ورزش این استان بیشتر همراهی کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha