۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84912427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ شیراز

۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷
کد خبر: 84912427
مروری بر عناوین مطبوعات ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه خبرجنوب در شماره ۱۲۲۱۲ خود، این عناوین را برای صفحه نخست جنوب خود برگزیده است: گوشه گوشه سفر وزیر ارشاد به شیراز، رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر شیراز: تدوین طرح جامع برای مدیریت منابع آبی تا ۲۰ سال آینده، رئیس کل دادگستری فارس: تشکیل پرونده قضایی برای شهادت دو مدافع امنیت بیرم، معاون عمرانی استانداری فارس: مشکلات تامین زمین برای ساخت مسکن ملی حل شد.
روزنامه‌های عصر مردم دیگر روزنامه های چاپ شیراز نیز در شماره ۷۵۹۷ خود، سخنان آیت الله دژکام امام جمعه شیراز تحت عنوان؛ تفکر و سبک اسلامی ایرانی باید از شیراز صادر شود را به عنوان تیتر یک برگزیده است.
بیمارستان حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز یک پروژه ملی است به نقل از استاندار فارس و لزوم بهره برداری از پروژه های شهرداری شیراز در موعد مشخص به نقل از شهردار شیراز از دیگر عناوین صفحه نخست روزنامه عصر مردم است.
کاهش تا ۲۰ درصدی قیمت لبنیات از اول آبان، کرونا جای خود را به آنفولانزا داد را روزنامه سبحان به عنوان تیترهای اصلی شماره ۵۸۳۷ روز شنبه خود برگزید.
این روزنامه همچنین در صفحه نخست خود با درج تیتر ایستادیم و پیش رفتیم، سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از مردم، مسئولان کشور و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی منتشر کرد.
روزنامه افسانه نیز در شماره ۴۸۳۳ خود عنوان نقشه سیاسی دنیا در حال تغییر است را به نقل از رهبر معظم انقلاب عنوان تیتر نخست خود برگزیده است.
انعکاس سخنان امام جمعه شیراز در خطبه های نماز جمعه، آغاز عملیات اجرایی بیمارستان محمد رسول (ص) شیراز و رعایت استانداردهای ساخت و ساز شهرها را مطلوب تر می کند از قول رئیس سازمان نظام مهندسی فارس از دیگر عناوین این روزنامه است.
پروژه ها روزشمار داشته باشند از قول شهردار شیراز، انتشار خبر آغاز عملیات ساخت بیمارستان محمد رسول الله و نقش ارزنده استانداردسازی در سازندگی به نقل از رئیس نظام مهندسی فارس از نیز از جمله عناوین و تیترهایی است که روزنامه شیراز نوین در شماره ۱۶۶۶ خود منتشر کرده است.
روزنامه تماشا نیز در شماره ۲۷۶۹ خود مطلبی را از قول رئیس کمیسیون آموزش مجلس در خصوص نظام رتبه بندی معلمان منتشر کرده است.
این روزنامه همچنین به بازدید شهردار شیراز از پروژه های در دست اجرا در این شهر پرداخته و همچنین مطلبی را به نقل از رئیس نظام مهندسی ساختمان فارس منتشر کرده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha