۲۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 84912410
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معافیت ۵۰ درصدی عوارض ساخت و ساز در بافت تاریخی شهر بوشهر تصویب شد

بوشهر - ایرنا- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اعضای این شورا با معافیت ۵۰ درصدی عوارض ساخت و ساز در بافت تاریخی این بندر موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید نیک روش روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنین در بافت‌های فرسوده این شهر نیز در گذرهای زیر ۱۲ متر ۴۰ درصد و بالای ۱۲ متر نیز ۳۰ درصد معافیت از عوارض ساخت و ساز در حد تراکم اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: این معافیت ها می‌تواند زمینه خوبی برای بهسازی بافت فرهنگی تاریخی بندر بوشهر و نوسازی بافت فرسوده محلات این شهر ایجاد کند.

نیک‌روش ادامه داد: با لایحه یاد شده در اجرای ماده(۱۶) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن و ماده (۸) قانون حمایت از احیا، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری و از طرفی به منظور کمک برای بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده قدیمی و نامطلوب موافقت شده است.

وی در بخش دیگری  اظهار کرد: شورای شهر بوشهر موافقت با خرید ۲ دستگاه ست هیدرولیک نجات به صورت ترک تشریفات را برای سازمان آتش نشانی شهرداری بندر بوشهر  اعلام کرده است.

نیک روش گفت: این دستگاه‌ نقشی بسیار مهم در نجات سرنشینان خودروها در حوادث رانندگی دارند.

راه‌اندازی کمیسیون جدید در شورای شهر بوشهر

وی ادامه داد: همچنین شورای اسلامی شهر بوشهر با تشکیل کمیسیون بانوان و خانواده موافقت کرده است.

نیک‌روش ادامه داد: با توجه به این که حدود ۵۰ درصد از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند، نیاز است که کمیسیونی ویژه مطالبات آنان را در شورا پیگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha