۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳
کد خبرنگار: 879
کد خبر: 84912263
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فراخوان دریافت مقالات چهارمین همایش ملی «خیر ماندگار»

تهران- ایرنا- فرایند دریافت مقالات چهارمین همایش ملی «خیر ماندگار» با عنوان « ظرفیت‌ها و کارکردهای نیکوکاری و وقف در پیشرفت ایران؛ ارزیابی وضعیت و چشم‌انداز آینده » آغاز شد.

چهارمین همایش ملی خیر ماندگار با عنوان « ظرفیت‌ها و کارکردهای نیکوکاری و وقف در پیشرفت ایران؛ ارزیابی وضعیت و چشم انداز آینده » با تلاش پژوهشکده آلاء و با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه، دانشگاه اصفهان و همکاری تعدادی از مراکز معتبر علمی، پژوهشی و فرهنگی در اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

پژوهشگران و علاقه‌مندان برای حضور در این همایش تا ۱۴دی‌ماه امسال فرصت دارند اصل مقاله‌های خود را به دبیرخانه چهارمین همایش ملی خیرماندگار ارسال کنند تا مورد بررسی هیات داوران قرار گیرد.
این همایش در هفت محور شامل «مباحث نظری حوزه پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «تجربه‌های جهانی مربوط به پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «مطالعه و ارزیابی تجربه‌های ملی مربوط به پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «مطالعه و ارزیابی نقش نهادهای اجتماعی در پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «آسیب‏‌ها و چالش‌های پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف»، «بازخوانی تجربه‌های خُرد و بسترهای پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف در ایران» و «ایده‌های نو برای پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری در ایران» به فعالیت می‌پردازد.

فراخوان دریافت مقالات چهارمین همایش ملی «خیر ماندگار»


مخاطبان عمده این همایش سه گروه «استادان، دانشجویان و پژوهشگران علاقه‌مند به حوزه وقف و نیکوکاری»، «فعالان مؤسسه‌های خیریه و خیّران» و «مدیران و کارشناسان دولتی مرتبط با وقف و نیکوکاری» هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت چهارمین همایش ملی خیر ماندگار به نشانی conf.ala.org.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۱۲۰۶۹۰۴۳ در شبکه‌های مجازی ارتباط برقرار کنند، همچنین شماره تماس ۰۲۱۸۶۰۹۶۳۰۴ آماده پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان است.

سومین همایش ملی خیر ماندگار با موضوع «مطالعه و ارزیابی نظام حکمرانی امور خیر در ایران» در سال  ۱۳۹۹، دومین همایش ملی خیرماندگار با موضوع «مطالعه و ارزیابی امور خیر در ایران با تمرکز بر چالش‌های نیکوکاری در ایران امروز» در  سال ۱۳۹۷ و نخستین دوره این همایش با عنوان «بازشناسی و ارزیابی امور خیر در ایران» در سال ۱۳۹۵ برگزار شد.

سرخط اخبار پژوهش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha