۲۸هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری درمازندران تصویب شد

ساری - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت : ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساختی مازندران در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرج‌الله فتح‌الله پور روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران در ساری افزود: در دولت سیزدهم تامین اعتبار در قالب های مختلف دولتی و بخش خصوصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام استان در دستور کار قرار گرفته و در این راستا طرح‌های سرمایه‌گذاری ‌های خوبی در حوزه راه، آب و فاضلاب، راه و بهداشت و درمان مازندران به تصویب رسید.
وی خاطر نشان کرد: حدود ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرح های حوزه بهداشت و درمان در قالب تامین مالی ماده ۵۶ و تهاتر نفت در استان پیگیری و مصوب شد که به طور حتم مردم دیار علویان در آینده نزدیک حلاوت اقدامات انجام شده را خواهند چشید.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان این که در حوزه برق منطقه‌ای و توسعه زیرساخت برق رسانی هم حدود ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار با همراهی یکی از کشورهای سرمایه گذار در نظر گرفته شد، تصریح کرد: بزودی با جذب این میزان اعتبار روند توسعه زیرساخت ها در این حوزه مازندران جهش می یابد.
فتح الله پور با اشاره به مشکل دیرینه فاضلاب ساری مرکز مازندران افزود: طبق هماهنگی‌های شرکت آب و فاضلاب استان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در این راستا در نظر گرفته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با بیان این که در هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران حدود ۱۷ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، تصریح کرد: تاکنون یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به دستگاه‌های اجرایی استان تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: از محل سفر آیت الله رئیسی به مازندران تاکنون ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه راه و شهرسازی، ۴۲۰ میلیارد تومان در حوزه نیرو، ۲۰۰ میلیارد تومان در  بهداشت و ۶۴ میلیارد تومان در حوزه ورزش به اداره های کل مرتبط تخصیص یافته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران افزود: تخصیص بموقع و پیگری ها برای جذب اعتبارات ملی برای تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه ۱۴۰۱ در استان باجدیت از سوی دستگاه های اجرایی مازندران در دستور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha