۲۲ مهر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 84912028
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید استاندار همدان بر ایجاد عدالت در روابط بین کارگر و کارفرما

همدان -ایرنا- استاندار همدان تاکید کرد: در روابط بین کارگر و کارفرما عدالت باید اجرا شود به نحوی که شاهد تضییع حقوق کارگر و یا کارفرما در روند فعالیت ها و اقدامات مربوطه نباشیم.

‍به گزارش جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری همدان «علیرضا قاسمی فرزاد» در چهل و ششمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان همدان افزود: در حوزه تولید رویکرد ما احیای واحدهای راکد و رفع مسائل آنها است.

وی ادامه‌داد: در ارتباط با روابط کار بین اداره کل کار،تعاون و رفاه اجتماعی، کارفرمایان و کارگران گاهی مشکلاتی پیش می‌آید که باید برای رفع آنها تلاش کرد.

استاندار همدان اظهار داشت: در این راستا امروز ۱۰ مورد از همین مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای آنها راهکار ارائه شد.

به گفته وی برخی از این اختلافات نیازمند اصلاح قوانین و مقررات مربوطه است و در رابطه با اصلاح قوانین، بحث اصلاح روش‌های کاری در استان انجام می‌شود و مواردی که نیازمند اصلاح آیین نامه‌ است در قالب پیشنهاد به وزارتخانه ‌ مرتبط ارائه و اصلاح آن پیگیری می‌شود.

قاسمی فرزاد افزود: سرمایه‌ گذاری‌ های جدید و قابل توجهی در استان از جمله اقداماتی در شرکت شهرک‌ها در حال انجام است.

استاندار همدان گفت: تقاضاهای تاسیس مجموعه‌های تولیدی در استان در حال افزایش است و مجموعه شرکت شهرکها در تلاش است که اراضی لازم را به شهرک‌ها الحاق و یا شهرک‌های جانبی ایجاد کند که بتواند تقاضاهای موجود را پوشش دهد.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: رویکرد ما احیای واحدهای راکد و رفع مسائل آنها است و تلاش ما این است که در سطح استان سرمایه‌های بلااستفاده را به چرخه تولید برگردانیم

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha