استاندار همدان: ورزش زورخانه‌ای تبلور اخلاق و جوانمردی است

همدان -ایرنا- استاندار همدان با بیان اینکه ورزش زورخانه ای تبلور اخلاق، فتوت و جوانمردی است گفت: شهدای ورزشکار، نماد و نمود عینیت یافته تمامی مکارم و سجایای اخلاقی از جمله خضوع ، فروتنی و ایثار هستند.

به گزارش جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری همدان «علیرضا قاسمی فرزاد» در سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور که در همدان و مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد برگزار شد، افزود: ورزشکاران ایران اسلامی دل در گرو نظام و انقلاب دارند.

وی با قدردانی از برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مسابقات اظهار داشت: پهلوانان و قهرمانان اصلی ما شهدای گرانقدر همچون سردار اسلام شهید سلیمانی و شهید همدانی هستند که از جان و مال و خانواده خود گذشتند تا ایران اسلامی با اقتدار در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی حضور داشته باشد.

وی تصریح کرد: ورزشکاران ما به ویژه ورزشکاران توانمند و با اخلاق استان همدان، ورزشکاران و قهرمانان نجیبی هستند و همواره دل در گرو نظام و انقلاب داشته و دارند.

استاندار همدان: ورزش زورخانه‌ای تبلور اخلاق و جوانمردی است

استاندار همدان گواه این ادعا را دور افتخار این ورزشکاران در رقابت‌های ملی و فراملی با پرچم سه رنگ ایران اسلامی که هر رنگش معنا و مفهوم خاص خود را دارد عنوان کرد و گفت: المپیادهای استعدادیابی اقدامی ارزشمند است که از سوی وزارت ورزش و جوانان برای اعتلای ورزش کشور در آینده رقم خورده است که می‌تواند آثار و برکات مثبتی را نیز شامل استان همدان کند.

در این مراسم نماد فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور توسط رئیس این فدراسیون به استاندار همدان اعطا شد.

استاندار همدان: ورزش زورخانه‌ای تبلور اخلاق و جوانمردی است

همچنین شال ترویج فرهنگ پهلوانی نیز به مدیرکل ورزش و جوانان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه آزاد استان همدان و «وهب همدانی» فرزند گرانقدر سردار شهید حسین همدانی اهدا شد.

سومین دوره رقابت های المپیاد استعدادهای برتر رشته پهلوانی و زورخانه ای کشور روز پنجشنبه با حضور ورزشکارانی از ۲۷ استان کشور در دانشگاه آزاد اسلامی همدان آغاز شد.

استاندار همدان: ورزش زورخانه‌ای تبلور اخلاق و جوانمردی است

این دوره از رقابت ها با حضور ۴۲۷ ورزشکار در قالب ۲۷ تیم استان های مختلف کشور در رده های سنی ۱۳ تا ۱۶ سال به مدت ۲ روز برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha